تشویق 12 دقیقه ای یک فیلم در جشنواره ونیز

به گزارش دوست بلاگ، فیلم ارواح اینیشرین ساخته تازه مارتین مک دونا پس از نمایش در جشنواره فیلم ونیز با تشویق بیش از 12 دقیقه ای حاضران در سالن همراه شد.

تشویق 12 دقیقه ای یک فیلم در جشنواره ونیز

به گزارش خبرنگاران، همکاری مجدد کالین فارل، برندون گلیسون و مارتین مک دونا در مقام نویسنده و کارگردان برای نخستین بار پس از فیلم در بروژ، با استقبال گرم مخاطبان در جشنواره فیلم ونیز همراه شد.

فیلم ارواح اینیشرین که اولین فیلم مک دونا پس از سه بیلبورد خارج از میسوری در جشنواره ونیز است، در پایان نمایش در بخش مسابقه اصلی ونیز با تشویق ایستاده بیش از 12 دقیقه ای همراه شد که در جشنواره امسال بی سابقه بوده است.

  • تصاویر | هند جگر خوار 95 ساله شد | تصاویری از بازیگر معروف فیلم محمد رسوالله
  • واکنش وزیر ارشاد به توقیف سریال جیران | جزئیات تازه درباره فرایند ممنوع الکاری برخی از هنرمندان | در انتخاب نماینده ایران در اسکار دخالتی ندارم

داستان کمدی سیاه مارتین مک دونا فیلم ساز و نمایشنامه نویس مشهور بریتانیایی-ایرلندی در سال 1923 در جزیره اینیشرین اتفاق می افتد و داستان دو دوست پادریاک و کولم را دنبال می کند و وقتی کولم به طور ناگهانی و غیرمنتظره دوستی خود را به پایان می رساند، پادریاک در تلاش است این رابطه را ترمیم کند.

مک دونا در مصاحبه ای فیلم جدیدش را داستان غم انگیز ساده جدایی دو جوان توصیف کرد و اضافه کرد که یکی از دلایل اصلی نوشتن آن، بازگشت کالین فارل و برندون گلیسون بوده است چرا که از زمان ساخت فیلم در بروژ با آنها دوست بوده و همیشه امیدوار بوده که هیچ کس دیگری با آنها به عنوان زوج سینمایی کار نکند.

ارواح اینیشرین پس از نمایش در ونیز در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش گذاشته می شود و قرار است از تاریخ 21 اکتبر به صورت محدود اکران شود.

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز از تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) آغاز شده و تا 10 سپتامبر (19 شهریور) در ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 15214

به "تشویق 12 دقیقه ای یک فیلم در جشنواره ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشویق 12 دقیقه ای یک فیلم در جشنواره ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید