تشدید نظارت بر اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید فطر

به گزارش دوست بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز پنجشنبه یکم خرداد ماه از تشدید نظارت بر اماکن گردشگری این استان در تعطیلات عید فطر اطلاع داد.

تشدید نظارت بر اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید فطر

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی اضافه نمود: از مردم استان دعوت می گردد در تعطیلات عید فطر در خانه های خود بمانند و با مراجعه به مکان های تفریحی و گردشگری استان خود را در معرض شیوع ویروس کرونا قرار ندهند.

دبیر ستاد اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط قرمز بیماری کرونا در استان های همجوار، با ایجاد بعضی محدودیت ها می توان از شیوع ویروس کرونا در تعطیلات عید فطر جلوگیری کرد.

صفایی اعلام کرد: در صورتی که ستاد پیشگیری از کروناویروس استان در این راستا برنامه ای داشته باشد، همکاری و حمایت خواهیم کرد.

با نزدیک شدن به خاتمه ماه مبارک رمضان و عید فطر، آغاز فصل گردشگری و افزایش احتمالی سفرها، بیم آغاز موج جدید کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرهایی همچون یاسوج و سی سخت که هر سال در فصول خوش آب و هوا پذیرای گردشگران بوده است، وجود دارد که نیازمند اندیشیدن تدابیر لازم در این خصوص است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5103

به "تشدید نظارت بر اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید