تسریع در بهبود سفر با تبلیغات دیجیتال
به گزارش دوست بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تسریع در بهبود سفر با تبلیغات دیجیتال صورت می گیرد.

به نقل از نیوز، مهم نیست که چگونه بهبودی در سال 2021 حاصل می گردد، اما فرایند عادی نو با توجه به اولویت های کاملا نو برای یک جامعه جهانی به نوآوری و همدلی احتیاج دارد که بعضی از آنها در ذیل ذکر شده است تا ارائه دهندگان سفر، بهبودی سفر در پساکرونا و بعد از آن را تسریع نمایند.
تکامل برندهای مسافرتی در پساکرونا
در حالیکه صنعت سفر برای بهبودی پس از همه گیری آماده می گردد، ارائه دهندگان سفر باید پیغام های خود را با تغییر در ذهنیت، عادات، احتیاجها و انتظارات مشتری هماهنگ نمایند که مهمترین آن سلامت و ایمنی خواهد بود.
تغییر قوانین حفظ حریم خصوصی
تغییر قوانین حفظ حریم خصوصی، ارائه نمایندگان را به منطقه ها کم جمعیت نو سوق می دهد و ارائه نمایندگان سفر می توانند برای ارتباط با شرایط مخاطبان، ارائه خدمات و جمع آوری اطلاعات مسافران در چارچوب رعایت مقررات، از نقاط ارتباطی موجود برای مثال وبسایت، فرآیند بدون تماس و بازخورد مشتری استفاده نمایند.
تحول در راهبردهای تبلیغات
تغییر در مدل های توزیع دیجیتال راهبردهای تبلیغات را متحول خواهد نمود. ارائه نمایندگان باید بازگشت بودجه سفر را هم در نظر بگیرند. تغییرات گسترده بر راهبردهای تبلیغاتی آنها تاثیر خواهد گذاشت و چندین رویکردی که محبوبیت بیشتری دارد شامل مواردی است که ارتباط مستقیم با مخاطبان دارد، کمیسیون محور و متصل به متاسرچ، تلویزیون و ویدیو باشد.
تغییر داده های بازاریابی
مقدار گیری های نو منظره داده های بازاریابی را تغییر می دهد. مرزهای بسته و مسافران زمین گیر در سال 2020، ارائه نمایندگان را مجبور به ارزیابی مجدد موفقیت کمپین های خود نموده است و بر روش های بهتر سنجش مشارکت، فراتر از رزروها یا ورودی ها تمرکز خواهد نمود. بین این تغییرات در همه گیری و قانون نو متمرکز بر حریم خصوصی، روش های فرسوده برندهای مسافرتی برای درک راستا خرید مشتری اهمیت کمتری دارد و ردیابی آنها دشوارتر خواهد شد. اکنون که مسافران قصد تغییر اهداف و شیوه های خود را دارند، مقایسه داده های سال های گذشته هم بسیار مهم خواهد بود.
در سال 2021 تصمیمات همچنان داده محور خواهند بود اما داده ها تغییر نموده اند و ارزیابی ارائه نمایندگان آن هم باید تغییر کند اما چگونگی انتخاب برندهای مسافرتی برای بازنگری در رویکرد خود، تا حد زیادی به شرایط خاص، اهداف تجاری و پیشرفت بهبود در بازار آنها بستگی دارد. به عبارت دیگر، در سال 2021، بعضی از ارائه نمایندگان موارد ارزیابی شده را تنظیم و برندهای دیگر بر تنظیم نحوه سنجش موفقیت تمرکز می نمایند.
همکاری
همکاری برای بازاریابان مقصد بسیار مهم خواهد بود. کمپین های موثر بازاریابی مشارکتی، قدرت همکاری با اولین راهبردهای دیجیتال را برای رسیدن به چندین نقطه تعامل کاربر با محصول مسافرتی ترکیب می نماید. ارائه نمایندگان می توانند در هر مرحله از سفرهای برنامه ریزی شده خود، پیشنهاداتی را به مسافران گروه بندی شده براساس مقصد ارائه دهند. این همکاری های چند جانبه مسافران را ترغیب و حمایت می نماید تا مدت طولانی تری مقصد مورد نظر را تجربه نمایند.
سفرهای منصفانه و پایدارتر
بازاریابان سفرهای آینده را منصفانه و پایدارتر تصور می نمایند. طبق نتایج آنالیز ها، 53 درصد از مسافران جهانی اظهار کردند که این بیماری همه گیر، چشم آنان را نسبت به تاثیر انسان بر محیط زیست گگردده و باعث شده است تا در آینده سفرهای پایداری داشته باشند. 69 درصد از مسافران انتظارات بیشتری مبنی بر اینکه صنعت سفر، گزینه های بیشتری در این زمینه ارائه کند را گزارش کردند.
برای تامین تقاضای مخاطبان در قبال تعهدات اخلاقی شفاف، برندهای مسافرتی باید خود و بعلاوه دغدغه ای که برای این موضوع دارند را نشان دهند. برندهای مسافرتی برای برقراری ارتباط با مشتریان باید اولویت های خود را دوباره تعریف و ارزش های مهم خود را بصورت روشن بیان نمایند.
منبع: همگردیایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد
dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری
بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما