تحقق 35 هزار میلیاردی بودجه 1400 شهرداری تهران

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران از تحقق 35 هزار میلیاردی بودجه 1400 شهرداری تهران اطلاع داد.

تحقق 35 هزار میلیاردی بودجه 1400 شهرداری تهران

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در پنجاه و پنجمین جلسه صحن شورا با اشاره به آخرین شرایط مهدی چمران گفت: الحمدلله حال عمومی مهندس چمران رو به بهبود است و اخبار خوبی در این زمینه می رسد و انشالله هرچه زودتر از آی سی یو خارج و به بخش منتقل می شوند.

وی با اشاره به شروع سال نو در کنار ایتام و بچه ها کار گفت: سال جاری توفیق بزرگی داشتیم و سال نو را با ایتام شروع کردیم. شهرداری برای حدود 500 نفر از ایتام و بچه ها کار برنامهه ای مختلفی در نظر گرفته بود و سال نو را در کنار این بچه ها شروع کردیم. امیدواریم به روزی برسیم که کودک کاری نداشته باشیم و ایتام احساس ننمایند که پدر ندارند.

سروری بعلاوه از برنامه شهرداری که در این روز اجرا کرد تشکر کرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به بیانات مقام رهبری در لحظات ابتدایی سال تازه گفت: همه ما باید بیانات ایشان را به عنوان سرلوحه کار قرار دهیم و در تمام سال آنرا مرور کنیم. محوری ترین حرف ایشان این بود که برآیند کار از جریان انقلاب را راضی نماینده می بینند و دولت مردمی توانسته بر مسائل فایق آید و باید در راستا امیدبخشی حرکت نمایند.

سروری اضافه نمود: استراتژی دشمن سیاه نمایی است و استراتژی مگس معابی را در پیش گرفته و کوچک ترین ضعف را مطرح و بزرگ نموده و در قلوب مردم یاس و ناامیدی ایجاد نمایند و عملکرد رو به رشد دولت و مجلس انقلابی و شهرداری دیده نگردد.

وی تاکید نمود: وظیفه ما این است که ضمن مطالبه گری منطقی با توجه به مطالبه رهبری، جامعه را در راستا رو به رشدی و در جهت امیدبخشی حرکت دهیم. امیدواریم سال جاری به گونه ای حرکت کنیم که مسائل مردم برطرف گردد.

سروری در ادامه با اشاره به تحولات بین المللی گفت: فضای عمومی جامعه بین المللی تغییر و تنش ها از شرق به غرب منتقل شده و کشوری پیروز است که بتواند لحظه ها را مدیریت کند. اگر کنشگر فعالی در این عرصه نباشیم مفعول و منفعل خواهیم بود که می تواند منافع ملی را مورد تحدید قرار دهد.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شرایطی که امروز در جامعه بین المللی به وجود آمده شرایطی را می تواند رقم بزند که سال 1401 سال شکوفایی اقتصاد و فراوری دانش بنیان گردد . در چنین شرایط پیچیده ای نمی گردد سنتی کشور را اداره کرد و باید به سمت هوشمندسازی برویم.

وی بعلاوه با اشاره به تحقق بودجه شهرداری در سالی که گذشت گفت: این خبر خوش را بدهیم که در خاتمه سال از مرز تحقق بودجه 35 هزار میلیارد عبور کردیم و این نشان می دهد اعتماد عمومی نسبت به تصمیمات شورای و شهرداری در حال افزایش است.

سروری بعلاوه از برنامه های استقبال از بهار در سطح شهر تشکر کرد و گفت: امیدوارم این برنامه ها هرچه بیشتر شکل بگیرد و نشاط اجتماعی در جامعه شکل بگیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 14043

به "تحقق 35 هزار میلیاردی بودجه 1400 شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق 35 هزار میلیاردی بودجه 1400 شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید