تأخیر در تکمیل پروژه های ملی ورزشی در اهر، احداث زمین چمن مصنوعی

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سید حمید سجادی عصر سه شنبه در ملاقات با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و رؤسای ادارات ورزش و جوانان اهر و هریس گفت: آذربایجان شرقی جزو استان های تأثیرگذار در حوزه ورزش کشور است. هر وقت حال ورزش آذربایجان شرقی خوش باشد قطعاً ورزش کشور نیز در حال و روز خوبی خواهد بود.

تأخیر در تکمیل پروژه های ملی ورزشی در اهر، احداث زمین چمن مصنوعی

وی اضافه نمود: پروژه های عمرانی نیمه تمام از جمله ورزشگاه 5000 نفری اهر و سالن ورزشی رزمی اهر را با نظر مثبت و اجرایی در کارگروه تخصصی وزارت ورزش و جوانان با دعوت از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی طرح و عملیاتی می کنیم.

سجادی ادامه داد: متأسفانه پروژه های عمرانی ورزشی شهرستان اهر در قالب ملی تأخیر زیادی در اجرا دارند، که باید دلیل این تأخیر در اجرای پروژه ها آنالیز گردد.

وی ابراز داشت: اقلام ورزشی مورد احتیاج و درخواستی برای هیأت های ورزشی از سوی نماینده اهر و هریس و اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر حتماً تأمین و تحویل می گردد. هیأت های ورزشی شهرستان های اهر و هریس حتماً از طرف وزارت ورزش و جوانان تقویت و حمایت اقتصادی خواهند شد.

وی گفت: حتماً پیشنهاد زمین چمن مصنوعی شهرستان هریس را جزو برنامه های اولویت دار قرار می دهیم تا بتوانیم آرزوی جوانان منطقه را برآورده کنیم.

وزیر ورزش اضافه نمود: سفر به آذربایجان شرقی جزو برنامه های ما است و زمانی به اهر و هریس می آیم که وعده هایم در حوزه ورزش و جوانان عملی شده باشد تا شرمسار مردم نباشم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12292

به "تأخیر در تکمیل پروژه های ملی ورزشی در اهر، احداث زمین چمن مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأخیر در تکمیل پروژه های ملی ورزشی در اهر، احداث زمین چمن مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید