نشست مسئولین ورزش ایران با مقامات و مدیران کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوئیس

به گزارش دوست بلاگ، نشست مشترکی با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با مدیران و مقامات مختلف کمیته بین المللی المپیک در مقر IOC برگزار گردید.

نشست مسئولین ورزش ایران با مقامات و مدیران کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوئیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در دومین روز از سفر مسئولین ورزش کشورمان به لوزان سوئیس که بنا بر دعوت IOC صورت پذیرفت، نشست مشترکی با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی با مدیران و مقامات مختلف کمیته بین المللی المپیک در مقر IOC برگزار و در راستای ارتقای همکاری طرفین بحث و گفتگو شد.

این نشست با حضور پره میرو، معاون اجرایی ارتباطات با جنبش المپیک، جیمز مک لود، مدیر روابط کمیته های ملی المپیک و همبستگی المپیک، جروم پویوی، رئیس نظارت و روابط سازمانی، الیور نیامکی، رئیس ارتباطات با کمیته های المپیک آسیا و رئیس بخش ورزشکاران همبستگی المپیک و خانم الیان بریلیارد دستیار شخصی معاون اجرایی، روابط کمیته های ملی المپیک و همبستگی المپیک برگزار گردید.

در این نشست مسئولین ورزش کشورمان گزارشی از سیاست های کلی ورزش کشور و حمایت دولت از ورزش ارائه نموده و در مورد نحوه تعامل و همکاری طرفین در عرصه های مختلف به مصاحبه پرداخته و نظراتی را عنوان داشتند که مقامات و مدیران اجرایی IOC خواهان استمرار این تعاملات و گفت وگوها بودند تا بدین وسیله بعضی ذهنیت های که بوجود می آید رفع شود.

در این نشست مدیران و مقامات IOC ضمن تاکید بر اجرای کامل منشور المپیک حمایت های خود را از ورزش ایران، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و کلیه فعالیت های ورزشی کشورمان اعلام داشتند و مقرر شد این حمایت ها گسترش پیدا کند.

همچنین مسئولین ورزش کشورمان ضمن قدردانی از حمایت های کمیته بین المللی المپیک از ورزش ایران، خواهان افزایش این حمایت ها شدند و مدیران اجرایی کمیته بین المللی المپیک ضمن استقبال از برگزاری چنین جلساتی عنوان داشتند بدون تردید برگزاری چنین دیدارهایی باعث افزایش تعاملات و همکاری های طرفین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2880

به "نشست مسئولین ورزش ایران با مقامات و مدیران کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مسئولین ورزش ایران با مقامات و مدیران کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید