بوفون: ایتالیا اعتماد به نفسش را از دست داده و یک شوک روانی می خواهد

به گزارش دوست بلاگ، کاپیتان آتزوری پس از تساوی ناامید کننده خانگی برابر مقدونیه در دور ماقبل پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2018، اعتراف کرد که تیم ملی کشورش مشکل روانی دارد.

بوفون: ایتالیا اعتماد به نفسش را از دست داده و یک شوک روانی می خواهد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان پاییز 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا با قبول تساوی خانگی یک بر یک برابر مقدونیه در دور ماقبل پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره اروپا، آخرین کورسوی امیدش برای صعود مستقیم به جام جهانی را از دست داد.

ایتالیایی ها با ارائه یک نمایش ضعیف به خصوص در نیمه دوم بازی شان این فرصت را به حریف نه چندان مطرح خود دادند تا با یک ضربه سر، گل جورجو کیه لینی را خنثی و بازی را مساوی کند. با این نتیجه و با توجه به پیروزی اسپانیا مقابل آلبانی، آتزوری که حالا 5 امتیاز از ماتادورها کمتر دارد، عملاً شانس صعود مستقیم را از دست داد هر چند که اگر بازی را می برد باز هم شانس کمی برای صعود داشت، چرا که اسپانیایی که در دور آخر برابر رژیم اشغالگر قدس قرار می گیرد، تفاضل گل به مراتب بهتری دارد.

جان لوئیجی بوفون در مورد شرایط نه چندان مطلوب فعلی تیم ملی کشورش به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: مقابل مقدونیه بازی مهیجی ارائه نکردیم و شاید نگران نماینده ترین جنبه آن این بود که برخلاف بازی های مان در این تورنمنت در سال قبل، انگیزه نداشتیم. باخت (3 بر صفر) در خانه اسپانیا به اعتماد به نفس ما ضربه زد و به ما فهماند اینکه تصور می کردیم سطح مان از چیزی که واقعاً هستیم بالاتر است، اشتباه بوده است.

بوفون ادامه داد: ما هنوز تحت تأثیر آن بازی هستیم. اگر امشب یک بر صفر می بردیم هم من فکر نمی کنم که عملکرد تیم مان خیلی بهتر می شد و فرق چندانی در عملکرد انفرادی یا کار گروهی بازیکنان مان به وجود نمی آمد. این تساوی فقط لزوم وارد آمدن یک شوک برای تغییر به تیم ما را تشدید کرد. بعضی از ما از جمله خود من، باید مسئولیت پذیرتر باشیم و به دیگران برای تشکیل یک تیم متحد که انگیزه، برنامه و هدف رفتن به جام جهانی را دارد یاری کنیم.

سنگربان یوونتوس با اشاره دوباره به باخت سنگین آتزوری در سانتیاگو برنابئو، تأکید کرد: ما قطعاً برای بازی مقابل مقدونیه اعتماد به نفس نداشتیم و شاید این هم نتیجه باخت مان در برنابئو بوده باشد. آن باخت واقعاً به اعتماد به نفس ما لطمه زد. در این مقطع فقط می توانم بگویم که ما یک شوک روانی احتیاج داریم چون همه دیدند که این ایتالیا، ایتالیای سال قبل نیست. الان زمانی است که به نظر من آنهایی که اوضاع را بهتر درک می نمایند مسئولیت پذیر باشند. ما داریم درباره ایتالیا حرف می زنیم، درباره جام جهانی و فوتبال که سرمایه ملت ما است. ما نباید فقط تأسف بخوریم بلکه باید سعی در جبران اشتباهات و ضعف های خود داشته باشیم و امیدوارم که برابر آلبانی تیم مان نشان دهد دچار تغییر شده است.

ایتالیا دوشنبه شب در آخرین بازی اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 میهمان آلبانی خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3142

به "بوفون: ایتالیا اعتماد به نفسش را از دست داده و یک شوک روانی می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: ایتالیا اعتماد به نفسش را از دست داده و یک شوک روانی می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید