هاشم پور: هدف تیم ملی فوتبال ساحلی رسیدن به فینال است

به گزارش دوست بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان هدف این تیم را از حضور در جام بین قاره ای رسیدن به فینال مسابقات گفت.

هاشم پور: هدف تیم ملی فوتبال ساحلی رسیدن به فینال است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس هاشم پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پس از حضور این تیم در دبی برای شرکت در رقابت های جام بین قاره ای گفت: حدود یک ماه پیش در قطر پیروز به کسب مدال برنز بازی های دنیای ساحلی شدیم. پس از آن بعضی از بازیکنان به استراحت پرداختند و تعداد زیادی از ملی پوشان در قالب تیم های باشگاهی در تورنمنت باشگاهی در ترکیه حاضر شدند.

وی ادامه داد: روز گذشته یک نوبت تمرینی را در تهران برگزار کردیم و به مرور تعدادی از مباحث تاکتیکی پرداختیم. امروز صبح هم به امارات سفر کردیم و امشب یک ریکاوری مناسب خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه کرد: بی تردید کارمان سخت است، چراکه تیم مکزیک سابقه خوبی در فوتبال ساحلی دنیا دارد و همیشه در جام دنیای حضور پیدا می نماید و تیم مصر با اینکه از نظر فنی در سطح پایین تری نسبت به بازیکنان مان قرار گرفته است، اما از نظر بدنی بسیار خوب و فوق العاده سخت کوش هستند. تیم روسیه هم که همیشه از تیم های برتر دنیا است و در هر دو بخش بدنی و تاکتیکی نقاط قوت زیادی دارند، اما همه کوشش ما کسب بهترین نتایج از هر مسابقه است.

هاشم پور با اشاره به هدف تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای گفت: هدف ما رسیدن به فینال است و برای این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. علاوه بر قدرت زیادی که به عنوان یکی از پنج تیم برتر دنیا داریم، غیرت ایرانی بازیکنانم همیشه باعث می گردد تا در شرایط سخت، اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گروه دوم مسابقات جام بین قاره ای با روسیه، مکزیک و مصر همگروه است. ضمن اینکه امارات، میزبان مسابقات باید در گروه یک به مصاف تیم های ایتالیا، اسپانیا و ژاپن برود. این نهمین دوره مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی است که 14 تا 18 آبان ماه در امارات برگزار می گردد.

  • طراحی تراکت

    طراحی تراکت | بهترین طراحی را از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی بخواهید

  • طراحی کاتالوگ

    طراحی کاتالوگ | با یک طراحی حرفه ای کاتالوگ کسب و کارتان را به اوج ببرید

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 516

به "هاشم پور: هدف تیم ملی فوتبال ساحلی رسیدن به فینال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم پور: هدف تیم ملی فوتبال ساحلی رسیدن به فینال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید