برترین مدل های فرش برای خانه شما

به گزارش دوست بلاگ، انتخاب جدیدترین مدل فرش پذیرایی متناسب با فضا نیازمند دانستن نکاتی است که در کنار دانستن اطلاعاتی درباره چیدمان فرش در پذیرایی می تواند فضایی لوکس و شیک را ایجاد کند.

برترین مدل های فرش برای خانه شما

برترین مدل فرش برای خانه شما چه مدلی است؟ امروزه انواع کفپوش از جمله سرامیک، سنگ و پارکت برای کف اتاق پذیرایی وجود دارند. فرش و موکت هم یکی از این موارد است. به طور خلاصه می توان گفت یکی از وسایل ضروری در خانه هر ایرانی فرش است که بر روی نمای کلی خانه بسیار تاثیرگذار است. با خبرنگاران همراه باشید.

مدل فرش ترک

جدیدترین مدل فرش ترک معمولا در رنگ های روشن، خنثی و شاد هستند تا دست مشتری در انتخاب باز باشد. عـدم پرزدهی و در نتیجه خـطـر ایجاد حساسیت یکـی از نکاتی هست کـه در معرفی فرش های ترک به آن اشاره می گردد.

فرش های ترک طرح ها، مدل ها و رنگ های متنوعی دارند. اگر تصمیم به خرید این فرش دارید حتما از یک فروشگاه معتبر بخرید تا از خریدتان پشیمون نشوید.

مدل فرش سنتی

یکی دیگر از مدل های فرش ها، فرش سنتی است. این مدل فرش معمولا به رنگ های گرم بافته می گردد و برای خانه هایی به سبک سنتی استفاده می شوند.

مدل فرش پذیرایی شیک گرد

فرش های گرد جذابیت چشم گیری به سالن پذیرایی می دهند. به یاری این فرش ها می توانید جزییات معماری که در اتاق پذیرایی وجود دارند را به خوبی نمایان کنید.

اگر در اتاق پذیرایی از میزناهارخوری استفاده نموده اید می توانید از این فرش برای زیر آن استفاده نموده و مرکزیتی در دکوراسیون ایجاد کنید. حتی به یاری فرش گرد می توانید فضا را بزرگ تر جلوه بدهید.

مدل فرش دستباف

فرش دستباف ایرانی به طور کلی در 3 قالب ترنج، خشتی و افشان بافته می گردد که نوع ترنج آن از همه پرطرفدارتر است. این نوع فرش حاشیه ای پهن در اطراف، طرح های بیضی و دایره در میانه دارد. فرش های دستباف از دور و نزدیک جلوه بسیار زیبایی دارند و بسیار درخشنده هستند.

مدل فرش ماشینی

یکی از معروف ترین مدل های فرش، فرش ماشینی است. این مدل فرش ها به نسبت دیگر فرش ها قیمت مناسب تری دارند و ارزان هستند. فرش های ماشینی در طرح ها و رنگ های متنوعی بافته می شوند و دست شما را در انتخاب باز می گذارند تا متناسب با دکوراسیون اتاق پذیرایی فرش مدنظر را انتخاب کنید.

مدل فرش سالن پذیرایی مدرن

فرش مدرن یکی از فرش هایی است که امروزه در بیشتر خانه های ایرانی دیده می گردد. این مدل فرش ها به گونه ای هستند که به دکوراسیون داخلی بیشتر اتاق های سالن پذیرایی هماهنگ می شوند. برای اینکه چیدمان خانه خود را زیبا کنید به مطلب این رنگ نشیمن شما را لوکس و زیبا می نماید سر بزنید.

مدل فرش فانتزی پذیرایی

یکی دیگر از مدل های فرش که خواستار زیادی نیز دارند، فرش های فانتزی هستند. این مدل فرش ها دارای تنوع طرحی و رنگی بسیاری هستند و مانند فرش های ماشینی دست شما را در انتخاب باز می گذارند تا برترین و مناسب ترین مدل فرش را برای سالن پذیرایی انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این مبل خانه شما را خاص و دیدنی می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 14331

به "برترین مدل های فرش برای خانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مدل های فرش برای خانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید