انجام 87 درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی در کلان شهر ها

به گزارش دوست بلاگ، دکتر میعادفر به همراه دکتر سرور معاون فنی و عملیاتی این سازمان جهت بررسی شرایط و توسعه اورژانس هوایی فارس سفر کردند.

انجام 87 درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی در کلان شهر ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صبح امروز رئیس و معاون فنی سازمان اورژانس کشور سفر خود را با زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) آغاز نمودند و در نشست هایی جداگانه و تخصصی با دکتر ایمانیه استاندار فارس، دکتر رضایی معاون عمرانی استانداری و دکتر حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محل استانداری فارس حضور یافته و توسعه اورژانس هوایی فارس مورد بررسی قرار دادند.

لازم به ذکر است در حال حاضر خدمات اورژانس هوایی در استان فارس از طریق 5 فروند بالگرد ارائه می شود.

* 87 درصد از ماموریت های اورژانس در کشور در کلان شهر ها انجام می شود

رئیس سازمان اورژانس کشور در نشست روسای اورژانس کلان منطقه پنج کشور با بیان این خبر گفت: آمار نشان می دهد بیشترین حجم ماموریت های اجرا شده اورژانس پیش بیمارستانی در کلان شهر های کشور است به طوری که 87 درصد از کل ماموریت های اجرا شده مربوط به 8 کلان شهر بزرگ می باشد.

دکتر میعادفر همچنین گفت: ناوگان عملیاتی اورژانس کشور نیاز به به روزرسانی دارد و سازمان به جد پیگیر خرید آمبولانس می باشد و با حمایت های وزیر محترم بهداشت امیدواریم به زودی شاهد حضور آمبولانس های تازه نفس در چرخه عملیاتی اورژانس کشور باشیم.

وی در ادامه اضافه نمود: توسعه پایگاه های موتورلانس از دیگر برنامه های سازمان در سال 1401 هست. به همین علت تعدادی موتور سیکلت خریداری و به مراکز اورژانس کشور واگذار شد و امیدواریم در ادامه موتورسیکلت های بیشتری خریداری و به ناوگان موتوری اورژانس تزریق کنیم.

* روابط عمومی ها بازوی قدرتمند مدیران هستند

در ادامه سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به فارس، ضمن افتتاح استودیو اورژانس از تلاش های روابط عمومی های اورژانس کشور تشکر کرد و گفت: روابط عمومی ها با انعکاس اخبار و فعالیت های مجموعه اورژانس می توانند تبدیل به بازوان قدرمند مدیران شوند

دکتر میعادفر همچنین اضافه نمود: این دست اقدامات می تواند سازمان اورژانس کشور را در حوزه روابط عمومی کمک کند و ما با توجه به پتانسیل های موجود در اورژانس فارس، قطعا از این استودیو و امکانات موجود استفاده خواهیم کرد.

در انتهای رئیس سازمان اورژانس کشور از واحد ها و بخش ها مختلف اورژانس فارس بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 14224

به "انجام 87 درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی در کلان شهر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 87 درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی در کلان شهر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید