امتیاز طرح مسکن ملی قابل خرید و فروش نیست

به گزارش دوست بلاگ، فرماندار شهرستان پردیس گفت: انتشار اخبار در حوزه مسکن پردیس از حساسیت بالایی برخوردار است و توصیه می گردد، مسئولان درباره اخبار مربوط به این حوزه با تکیه بر مستندات با رسانه ها مصاحبه نمایند.

امتیاز طرح مسکن ملی قابل خرید و فروش نیست

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

عبدالعظیم رضایی اعلام کرد: انتشار بعضی از اخبار موجب بروز آشفتگی و نابسامانی در بازار مسکن و سوء استفاده دلالان می گردد.

وی اضافه نمود: مسئولان مجموعه اداری و دولتی در این شهرستان به هیچ عنوان بدون ارائه مستندات و بر پایه حدس و گمان یا شنیده ها با رسانه های خبری مصاحبه ننمایند و در مواقع لزوم از منابع معتبر و موثق برای ارائه اعداد و ارقام استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه خرید و فروش برگه ثبت نام اولیه مسکن ملی حتی با ارائه کد رهگیری به هیچ عنوان امکان پذیر و قانونی نیست، گفت:معامله یک برگه پرینت شده ثبت نام غیر قطعی در پردیس بدون هیچ امتیازی تا سقف 150 میلیون تومان نامعقول و دور از واقعیت است.

لازم به ذکر است، در طرح اقدام ملی در سطح کشور 400 هزار واحد معین شده است و از این تعداد 200 هزار واحد سهمیه شهرهای جدید در سطح کشور، 100 هزار واحد در اختیار بنیاد مسکن و 100 هزار واحد در حوزه سازمان ملی است و از سهمیه 200 هزار واحد در حوزه شهرهای جدید، 19 هزار واحد در مجموعه تعهد شرکت عمران شهر جدید پردیس قرار گرفته است.

در حدود 3 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن پردیس ثبت نام کردند و خرید و فروش برگه ثبت نام توسط دلالان سبب بروز مشکلاتی شده است.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین

منبع: ساختمانچی
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2759

به "امتیاز طرح مسکن ملی قابل خرید و فروش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز طرح مسکن ملی قابل خرید و فروش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید