اعضای فدراسیون پزشکی ورزشی بر بالین کشتی گیر جوان

به گزارش دوست بلاگ، اعضای فدراسیون پزشکی ورزشی امروز 21 آبان ماه با حضور در بیمارستان رفیده تهران بر بالین میثم زارع کشتی گیر جوان و دارنده مدال های برنز نوجوانان دنیا و نقره نوجوانان آسیا 2017 حاضر شدند.

اعضای فدراسیون پزشکی ورزشی بر بالین کشتی گیر جوان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، زارع چندی پیش در کرمانشاه و در جهت بازگشت به منزل بر اثر واژگونی وسیله نقلیه اش دچار ضایعه نخاعی شده است، با هماهنگی غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، هیات پزشکی ورزشی استان و ادراه ورزش و جوانان وی را برای ادامه درمان به بیمارستان توانبخشی رفیده تهران انتقال دادند.

نوروزی گفت: استانداری کرمانشاه نیز قرار است مساعدت لازم را برای ادامه درمان این کشتی گیر انجام دهد.

وی اضافه کرد: زارع که بلافاصله دربیمارستان طالقانی کرمانشاه بستری می گردد، به گفته پزشکان این بیمارستان از ناحیه مهره های 5 و 6 گردن دچار شکستگی شده و مورد عمل جراحی قرار گرفته است. اکنون همکاران مادر بیمارستان توانبخشی رفیده تهران در حال آنالیز شرایط و ادامه درمان او هستند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در حالی که درمان زخم بستر زارع شروع شده است، ادامه درمان در مرحله ارزیابی واقع شده است و قرار است در مرحله نخست به مدت سه هفته در این بیمارستان بستری باشد و محتمل است سه دوره 21 روزه احتیاج به فیزیوتراپی در این مرکز داشته باشد.

نوروزی اضافه کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی مثل همواره در کنار ورزشکاران کشورمان است و در چارچوب قوانین و مقررات از هیچ یاریی در جهت درمان ورزشکاران از جمله زارع کوتاهی نخواهیم کرد.

چند تن از پیشکسوتان کشتی نظیر رسول خادم، حسن رحیمی، مصطفی علیزاده به همراه جعفر دلیری و دبیر هیات کشتی کرمانشاه با حضور در روستای طاهرآباد کنگاور از این ملی پوش کشتی ایران عیادت کردند.

با توجه به اینکه خانواده این کشتی گیر جوان شرایط اقتصادی مساعدی ندارند، پیشکسوتان کشتی برای یاری رسانی به او دست به دست هم دادند و از روز گذشته کمپین هایی تشکیل شده تا برای درمان میثم زارع مبلغی جمع آوری گردد.

  • درخواست پدر کشتی گیر تیم ملی پس از ضایعه نخاعی فرزندش | شما را به خدا به داد پسرم برسید

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1341

به "اعضای فدراسیون پزشکی ورزشی بر بالین کشتی گیر جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای فدراسیون پزشکی ورزشی بر بالین کشتی گیر جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید