اعتبارات احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر افزایش یابد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسن اسماعیلی شنبه شب در نشست هم اندیشی توسعه شهرستان دیلم با گرامیداشت دهه فجر گفت: یکی از دغدغه های عموم مردم دیلم احداث بزرگراه دیلم - گناوه بوده است که با توجه به اینکه اکنون این پروژه تا پنج کیلومتری شهرستان دیلم آمده است، تفاضا می شود این پنج کیلومتر نیز در دستور کار خود قرار دهند.

اعتبارات احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر افزایش یابد

وی با بیان اینکه طرح سلامت همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز اجرا شده است، افزود: اجرای این طرح منجر به اعزام هفت پزشک متخصص که نیاز ضروری مردم این شهرستان بود شده است.

اسماعیلی اعلام نمود: در حوزه سلامت، احداث و تجهیز بخش بستری بیمارستان مورد نیاز است و امیدواریم مسئولان بهداشت استان این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار دیلم مطرح نمود: تا کنون بالغ بر 5 میلیارد تومان برای احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان تخصیص داده شده است که خواستار افزایش اعتبارات در سال آینده هستیم تا اجرای این منطقه طولانی مدت نشود.

وی با اشاره به اینکه اشتغال بخش عمده ای از مردم این شهرستان مربوط به دریا و دریانوردی است، گفت: ارتقای گمرک دیلم یکی از خواسته های مهم مردم این شهرستان است و تبدیل مدیریت گمرک به اداره کل موجب ارتقای و ساماندهی بهتر صادرات و واردات می شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اکنون از فرودگاه بهرگان شهرستان دیلم به صورت اختصاصی استفاده می شود، اظهار کرد: اکنون بخش خصوصی و سازمان نفت آمادگی خود را اعلام نموده اند و لازمه آغاز فعالیت دریافت مجوز فرودگاه است.

فرماندار دیلم اظهار کرد: شهرستان دیلم یکی از چهار شهرستان دارای فلات قاره در کشور است اما به دلیل عدم وجود دفتر نمایندگی نفت در این شهرستان، مردم دیلم به حق خود نرسیده اند.

وی از ایجاد دهکده گردشگری در منطقه حماد شهرستان دیلم خبر داد و مطرح نمود: این منطقه می تواند تاثیرگذاری بالایی در توسعه جذب توریست در این شهرستان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3723

به "اعتبارات احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر افزایش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر افزایش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید