ازدواج اولویت نخست بررسی تقاضاهای مردمی در همدان باشد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد ناصر نیک بخت ظهر پنج شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با اشاره به اینکه روستا ها باید آباد شوند و اگر آبدانی در روستاها نباشد روستا تخلیه می شود، گفت: باید تلاش کنیم تا روستاهایی آباد داشته باشیم.

ازدواج اولویت نخست بررسی تقاضاهای مردمی در همدان باشد

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برای آبادانی روستاها تلاش زیادی کرده و امکاناتی از جمله آب، برق، گاز، تلفن و غیره را به روستاها برده است، ادامه داد: مشاغل روستایی و مشاغلی که از راستا کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری می توان در روستاها ایجاد کرد سرمایه زیادی نمی خواهد.

استاندار همدان با بیان اینکه با 20 تا 30 میلیون تومان می توان شغل پایدار در روستاها ایجاد کرد، ادامه داد: اگر روستا آباد باشد شهر نیز آباد می شود.

نیک بخت با بیان اینکه فرمانداری ها می توانند برای هر روستا یک سند آمایش در نظر بگیرند، مطرح کرد: بهترین امکانات کشاورزی در استان وجود دارد و جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی همه وطیفه دارند در خدمت روستا باشند.

وی با بیان اینکه در روستاهای شهرستان بهار برای هر روستا می توان یک طرح را در اولویت قرار داد، اعلام نمود: جهاد کشاورزی باید فعال تر شود و در رابطه با آبادانی روستا و ایجاد اشتغال ورود پیدا کند.

محمد ناصر نیک بخت با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به همدان مردم نیاز های خود را گفته اند اما اکنون در مورد میزان واقعی یا غیر واقعی بودن نیازهای مردم نمی توان نظر داد، اضافه کرد: تقاضاهای مردمی باید اولویت بندی شوند و ازدواج در اولویت نخست، تسهیلات در اولویت دوم و سایر موارد در اولویت های بعدی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه دو هزار و 500 مورد قرض الحسنه را بانک ها اعلام نموده اند که پرداخت کنند، ادامه داد: قدم خوبی برداشته شده اما باید براساس توزیع شهرستانی باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه اشتغالی که کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال های گذشته در استان همدان ایجاد کرده اشتغال درستی بوده است، اعلام نمود: وقتی خانواده ای به خودکفایی می رسد از زیر پوشش کمیته امداد خارج می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3428

به "ازدواج اولویت نخست بررسی تقاضاهای مردمی در همدان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازدواج اولویت نخست بررسی تقاضاهای مردمی در همدان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید