ارائه گزارش شورایای محله باغ آذری در شورای شهر ، ابرمشکل محله کوره پزخانه ها چیست؟

به گزارش دوست بلاگ، گزارش شورایاری محله باغ آذری، امروز سه شنبه 10 دی ماه در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران در صحن علنی شورا ارائه شد.

ارائه گزارش شورایای محله باغ آذری در شورای شهر ، ابرمشکل محله کوره پزخانه ها چیست؟

جهت دریافت خدمات نمونه طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محله باغ آذری از محله های قدیمی پایتخت و واقع در منطقه 16 شهرداری تهران است که از شمال به بزرگراه بعثت، از جنوب به خیابان ابریشم، از شرق به خیابان فداییان اسلام و از غرب به خیابان تقوی و عراقی منتهی می گردد. بافت قدیمی این محله که در ابتدای پهلوی اول شکل گرفته است از چندین کوره پزخانه تشکیل شده که طی 30 سال گذشته به دلیل فراوری آلودگی با اعتراض ساکنین تعطیل شدند.

شورایاری محله باغ آذری در گزارشی که ارائه نموده است، به ذکر ابرمسئله و سه مسئله مهم و اولویت دار محله باغ آذری پرداخته و حضور معتادان متجاهر را به عنوان معضل قدیمی و ابرمسئله این محله عنوان نموده است. شورایاری برای برطرف این معضل خواهان یاری های دولتی و حضور مداوم نیروی انتظامی شده است.

شورایاری محله باغ آذری، قرار دریافت این محله در محدوده اجرای طرح جدید ترافیکی (آلودگی هوا) را به عنوان مسئله شماره یک محله و باعث از رونق افتادن بازار بلورفروشان این محله دانسته و خواهان حذف طرح از این محدوده و تقویت حمل و نقل عمومی و احداث ایستگاه مترو در آن شده است.

مسئله شماره 2 محله باغ آذری از دیدگاه شورایاری، قرار دریافت بافت مسکونی محله در پهنه R112 است که آن را عامل ایجاد مسائل فرهنگی، اجتماعی و امنیتی دانسته و پیشنهاد تغییر این پهنه از R112 به R122 را مطرح نموده است.

همچنین شورایاری محله باغ آذری از ضعف زیرساختارهای حمل و نقل عمومی شهری به عنوان سومین مسئله این محله نام برده و آن را موجب ترافیک شدید و آلودگی هوا دانسته و خواهان برطرف این معضل در چارچوب بودجه 99 شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2691

به "ارائه گزارش شورایای محله باغ آذری در شورای شهر ، ابرمشکل محله کوره پزخانه ها چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه گزارش شورایای محله باغ آذری در شورای شهر ، ابرمشکل محله کوره پزخانه ها چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید