اتلتیکو ستاره رئال را می خواهد

به گزارش دوست بلاگ، دنی سبایوس در سال 2017 از بتیس به رئال مادرید پیوست، ولی نتوانست زیر نظر زیدان ارزش هایش را اثبات کند. او پس از مقطعی حضور قرضی در آرسنال، از فصل گذشته به رئال برگشت و یک دوره مصدومیتی طولانی را نیز پشت سر گذاشت. سبایوس در فینال لیگ قهرمانان و در اواخر بازی وارد زمین شد و عالی کار کرد تا کارلو آنچلوتی خواستار ماندنی شدن او گردد.

اتلتیکو ستاره رئال را می خواهد

سبایوس در فصل جاری متحول شده و بیشتر از همواره در ترکیب رئال قرار می گیرد. او البته حالا جای خود را نیز در ترکیب ثابت رئال پیدا نموده است و گفته می گردد باشگاه متقاعد شده به او پیشنهاد تمدید بدهد.

سبایوس که اخیرا برای اولین بار در دوران حضورش در رئال در چهار بازی متوالی به میدان رفته، تا سرانجام فصل منتظر رئال خواهد ماند و اولویت او تمدید است، اما پیشنهاد باشگاه باید او را برای ادامه کار متقاعد کند.

مارکا نوشته است که او با وجود داشتن پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس، میخواهد در لالیگا به فوتبالش ادامه دهد و با توجه به دستمزد بالایش، بازگشت او به بتیس تقریبا غیرممکن است. یکی از جدی ترین پیشنهادات او نیز از اتلتیکو مادرید است. دیگر تعهدی بین دو باشگاه مادریدی برای عدم جذب بازیکن از یکدیگر وجود ندارد و اتلتیکو از مدتی پیش مذاکراتش با سبایوس را آغاز نموده. ولی این بازیکن تا زمانی که مذاکرات تمدیدش به نتیجه نرسیده، به پیشنهاد اتلتیکو پاسخی نخواهد داد. اگر سبایوس تمدید نکند، اتلتیکو می تواند مقصد بعدی اش باشد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 16842

به "اتلتیکو ستاره رئال را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکو ستاره رئال را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید