6 مانتو و کاپشن لاکچری لیلا بلوکات !

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران : لیلا بلوکات بازیگر مطرح ایرانی است که علاقه زیادی به عینک های آفتابی رنگی و تیپ های متفاوت دارد.

6 مانتو و کاپشن لاکچری لیلا بلوکات !

لیلا بلوکات در اینستاگرام بیش از 2 میلیون فالوور دارد. لیلا بلوکات در تلویزیون شناخته شده تر است. لیلا بلوکات در سریال یوسف پیامبر در نقش نفرتیتی ظاهر شد. لیلا بلوکات به پوشیدن لباس های رنگارنگ علاقه دارد. در ادامه عکس های متنوعی از لیلا بلوکات را ببینید.

لیلا بلوکات حاشیه دارد؟

در کل لیلا بلوکات از حواشی کمی برخوردار است. وی از بازیگرانی می باشد که نه تنها در مجازی بلکه در انواع ورزش و فعالیت های اجتماعی هم پر کار است. لیلا بلوکات از فعال ترین هنرمندان اینستا می باشد که به تازگی هم تصاویری مجذوب کننده از چهره نچرالش با لباسی آبی منتشر کرد.

ظاهرا لیلا خانم علاقه زیادی به رنگ آبی کاربنی دارد و بیشتر لباس هایش را هم با عینکی آفتابی و رنگی ست می نماید.

لیلا بلوکات دارنده خیریه مهر لیلا می باشد و کلا دستش در کارهای خیر می رود و معلوم است که وضع اقتصادی خوبی هم دارد. وی گاهی هم بازیگران را دعوت به یاری می نماید، اما اینبار محمود شهریاری مجری با نمک و سابق صدا و سیما به این مجموعه رفت و لیلا خانم با انتشار تصویر زیر نوشت:

قدرت، اراده و روح بزرگ شما باعث حیرت همگان بوده و بزرگی قلب شما و مهربانی شما ،

و من همیشه شما را تحسین می کنم و خوشحالم که در خیریه مهر لیلا حضور شما را داریم.لطفتان مستدام و مهرتان بی سرانجام

تولدتان مبارک

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل نموده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم آغاز به همکاری و بازی کردم. در واقع آغاز با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می نماید.

لیلا بلوکات گاهی اوقات با دوستانش به پیست اسکی میرود. عکس لیلا بلوکات با تیپ متفاوت در پیست اسکی را در ادامه مشاهده کنید.

منبع : شایا نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12500

به "6 مانتو و کاپشن لاکچری لیلا بلوکات !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مانتو و کاپشن لاکچری لیلا بلوکات !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید