3 بازی نو جنگ ستارگان در استودیوی ریسپاون در دست ساخت است

به گزارش دوست بلاگ، چندی پیش بود که مدت قرارداد اختصاصی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) برای عرضه بازی های جنگ ستارگان به اتمام رسید. با این حال این ناشر همچنان به دنیای جنگ ستارگان پایبند است. چندی پیش الکترونیک آرتز 3 بازی نو در دنیای جنگ ستارگان معرفی کرد. عناوین نو جنگ ستارگان به وسیله قسمت ریسپاون (Respawn) ساخته خواهند شد.

3 بازی نو جنگ ستارگان در استودیوی ریسپاون در دست ساخت است

عنوان اول معرفی شده دنباله ای برای بازی جنگ ستارگان جدای: فالِن اردر (Star Wars Jedi: Fallen Order) است. این بازی تازه نیز به وسیله استیگ آسموسن (Stig Asmussen) کارگردانی خواهد شد.

ریسپاون روی یک عنوان اول شخص دیگر نیز کار خواهد نمود. این عنوان تازه به وسیله پیتر هیرشمن (Peter Hirschmann) کارگردانی خواهد شد. همینطور اینکه در جهانی جنگ ستارگان جریان خواهد داشت. هیرشمن سابقه زیادی هم در این ژانر و هم در مجموعه جنگ ستارگان داشته است. او در گذشته روی مجموعه مدال افتخار (Medal of Honor) کار می نموده است. همینطور اینکه او در ساخت بازی های جنگ ستارگان در دهه 2000 میلادی هم نقش داشته است.

آخرین عنوان معرفی شده در سبک استراتژی خواهد بود. ساخت آن نیز به عهده شرکت راکتور بیت (Bit Reactor) است. البته ریسپاون نقش تهیه نمایندگی را در آن دارد. نکته جالب اینجاست که شرکت راکتور بیت هفته گذشته به طور رسمی شکل گرفت. کارکنان آن نیز تعدادی از کارمندان شرکت سازنده بازی های XCOM به نام Firaxis هستند. این افراد سابقه بسیار خوبی در زمینه طراحی بازی های استراتژی دارند و به احتمال زیاد عنوان خوبی را خواهند ساخت.

داگلاس ریلی (Douglas Reilly) مدیر ارشد لوکاس فیلم گیمز (LucasFilm Games) در مصاحبه ای گفت:

زمانی که قرارداد الکترونیک آرتز برای انحصاری بودن بازی های جنگ ستارگان به اتمام رسید زمینه تازهی برای رقابت میان شرکت ها شروع شد. شرکت های بسیاری در کوشش هستند تا بازی خود را در جهانی جنگ ستارگان عرضه نمایند. به طور کلی این جهان پتانسیل بسیاری برای ساخت بازی دارد و به علت اینکه برای افراد آشنا است، مورد خوبی برای سرمایه گذاری است. حال باید دید که برنده این رقابت کدام شرکت خواهد بود. البته بیشترین سود از این رقابت برای هواداران جهانی جنگ ستارگان است. به علت اینکه عناوین بسیاری در درسترس خواهند داشت.

منبع: Gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 13653

به "3 بازی نو جنگ ستارگان در استودیوی ریسپاون در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 بازی نو جنگ ستارگان در استودیوی ریسپاون در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید