2715 فوتی؛ آخرین آمار قربانیان کرونا در چین

به گزارش دوست بلاگ، دولت چین در جدیدترین آمار خود درباره فوتی های ویروس کرونا گفت که این تعداد به 2715 نفر رسیده است.

2715 فوتی؛ آخرین آمار قربانیان کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، کمیته ملی بهداشت و سلامت چین بامداد چهارشنبه گفت که این کشور روز سه شنبه 406 مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد.

کمیته مزبور اضافه نمود: با احتساب این 406 مورد، تعداد افراد مبتلا در چین به 78064 نفر رسیده است.

کمیته ملی بهداشت و سلامت چین با اعلام مرگ 52 نفر از مبتلایان به کرونا در روز سه شنبه توضیح داد: تعداد فوتی ها تا انتها سه شنبه به 2715 نفر رسیده است.

دولت چین در 31 دسامبر گذشته به سازمان بهداشت دنیای درباره شیوع بیماری کرونا در شهر ووهان استان هوبی هشدار داد.در پی این هشدار دولت چین بود که این ویروس به سرعت در دیگر کشورهای مختلف دنیا گسترش یافته است.

دولت چین پیشتر اعلام نموده بود که بیش از 90 درصد از قربانیان این کشور در شهر ووهان مرکز استان هوبی جان باخته اند. در استان 108 میلیون نفری هوبی هنوز بسیاری از مناطق و راه ها در شرایط مشابه قرنطینه قرار گرفته است.

همزمان گزارش ها حاکی از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در دیگر کشورهای دنیا است؛ موارد ابتلا به این بیماری دست کم در بیش از 30 کشور دیگر به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3305

به "2715 فوتی؛ آخرین آمار قربانیان کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2715 فوتی؛ آخرین آمار قربانیان کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید