17 کشور زیبا برای سفرهای ارزان

به گزارش دوست بلاگ، بسیاری از افراد به دلیل هزینه بر بودن، به دنبال سفر و گردشگری نمی فرایند، اما کشورها و شهرهایی وجود دارد که می توان با هزینه کم به آنها سفر کرد.

17 کشور زیبا برای سفرهای ارزان

معمولا وقتی درباره سفرهای خارجی صحبت می شود، اکثر افراد تصور می کنند که هزینه بسکمک در بر دارد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا لیستی از 10 کشور که از نظر اقتصادی، جزو کشورهای ارزان هستند را به شما معرفی می کنیم.

بولیوی

کشور بولیوی دارای جاذبه های گردشگری بی شماری است. این کشور ارزان قیمت به شما امکان را می دهد تا با هزینه­ بسیار کم بتوانید به آن سفر کنید. شما می توانید با کمتر از 20 دلار در روز جای مناسبی برای اسکان بیابید، غذا بخورید و از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

تایلند

تایلند در سال­ های اخیر سعی کرده تا گردشگری این کشور را احیا کند. به همین علت بسکمک از شرکت های گردشگری شرایطی عالی برای سفر به تایلند پیشنهاد می­ دهند. طرفداران پر و پا قرص اقامتگاه­ های ارزان، بسیار زیاد هستند؛ اما اگر شما به این اقامتگاه­ ها علاقه ای ندارید، می­ توانید با 30 دلار در روز اتاقی اختصاصی با سرویس بهداشتی و حمام داشته باشید. اگر با اقامت در اتاق­ های مشترک و تخت­ های دو طبقه مسئله ای ندارید، می­ توانید با هزینه ­­ی همین مقدار پول یکی از این اتاق­ ها را داشته باشید.

یونان

اوضاع اقتصادی یونان، روی قیمت ها نیز تاثیر گذاشته، به طوری که در این کشور هزینه ها بسیار پایین است و گردشگری می­ تواند درآمد و پولی را که این کشور به شدت نیاز دارد، به اقتصاد این کشور تزریق کند. این کشور بسیار زیبا است، سواحل زیبا و معماری­ های بی نظیر از جاذبه های این کشور است. یونان یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری در اروپا است.

اسپانیا

اسپانیا نیز همانند یونان از مسائل اقتصادی رنج می ­برد و درآمد ناشی از گردشگری می­ تواند کمکی خوب به اقتصاد این کشور باشد. این کشور زیبایی­ های بی شماری دارد، غذاهای بی­ نظیر، تاریخی غنی که در معماری ساختمان­ ها و موزه ­ها به نمایش گذاشته شده و منظره ­های زیبا مانند رشته کوه ­های پیکوس دِ اروپا (Picos de Europa).

کاستاریکا

هزینه­ سفر هوایی از آمریکا به این کشور بسیار ارزان است، قیمت­ ها نیز داخل این کشور بسیار مناسب هستند. افت ارزش کولون کاستاریکا در مقابل دلار آمریکا نیز به این موضوع کمک می­ کند. در کنار ارزانی، این کشور زیبایی­ های بسکمک نیز دارد.

ویتنام

شما می ­توانید با کمتر از 20 دلار به ویتنام سفر کنید و شاید حتی در هزینه­ این مقدار پول در روز نیز به مشکل بخورید. دلار ویتنام، یا دونگ در مقابل دلار آمریکا ارزشی 1 به 21190 دارد. با وجود افزایش گردشگران ورودی به این کشور در سال­ های اخیر، ویتنام هم­چنان کشوری ارزان محسوب می­ شود و این موضوع به این زودی­ ها تغییر نخواهد کرد.

رومانی

شرق اروپا منطقه ­ای ارزان محسوب می ­شود. شما می­ توانید با کمتر از 10 دلار در روز یک اقامتگاه ارزان اجاره کنید و با هزینه­ مقدار کمی پول غذا و نوشیدنی بخرید. در سال­ های اخیر قیمت­ ها در رومانی اندکی افزایش یافته است، اما با وجود این هم­چنان می ­توان تورهای ارزان و حتی غذاهای ارزان قیمت در این کشور پیدا کرد.

سریلانکا

سریلانکا در شمال اقیانوس هند، دارای باغ­ های گیاه­ شناسی زیبا، معابد زیاد و چای­ های خوش­ طمعی است که سریلانکا را مقصدی مناسب برای سفر می کند. این کشور گران­ ترین کشور این فهرست است، با وجود این شما با هزینه­ حدود 60 دلار در روز می­ توانید تمامی نیازهای یک مسافرت خوب را برآورده کنید.

نپال

نپال کشوری گرمسیری است با غذاهای خوب و تاریخی غنی که این ویژگی­ ها آن را به بهشت طبیعت ­گردان مبدل کرده است. این سفر بهترین راه برای فرار از کارها و تلاش ­های خسته کننده ­ی روزمره است. سفر به این کشور هزینه ­ای بیشتر از 20 تا 25 دلار در روز برای شما در بر نخواهد داشت.

آرژانتین

اگر می­ خواهید استراحت کنید یا خوش بگذرانید، هر دو را می­ توانید در این کشور داشته باشید. شب­ های پر جنب و جوش بوینس­ آیرس معروف است، هر چند می­ توانید به آبشارهای ایگوآزا نیز بروید و پیاده­ روی آرامی داشته باشید. شما می ­توانید با هزینه­ ای نسبتا کم در اقامتگاه­ ها ارزان ساکن شوید، با اتوبوس به نقاط مختلف بروید و غذا بخورید.

فیجی

شاید خریداری یک بطری از آب های درخشان فیجی برای شما بسیار گران تر از سفر به خود این کشور باشد. اقامت در هتل های لوکس این جزیره گاهی تا 1000 دلار برای یک شب هزینه خواهد داشت؛ اما نگران نباشید، لزومی ندارد حتما در این هتل ها اقامت داشته باشید، اینجا مهمانخانه هایی وجود دارد که در قشنگ ترین مکان این کره­ خاکی، در سواحل زیبای فیجی واقع شده اند و امکان غواصی و لذت بردن از غذاهای دریایی در کنار آب را نیز برایتان فراهم می کنند و در قبال تمامی این امکانات برای یک شب اقامت شما تنها مبلغ 25 دلار هزینه دارد.

کامبوج

این روزها بسکمک از کشورهای جنوب غربی آسیا کشورهای مقرون به صرفه ای برای مسافرت هستند، اما کامبوج در تمامی منطقه جایگاه ویژه ای دارد. به طور مثال، شما می توانید یک اتاق خصوصی را با سیستم تهویه ی هوا تنها با پرداخت 20 دلار برای یک شب اجاره کنید. اکثر وعده های غذایی تان در این کشور حدود 2 تا 7 دلار هزینه خواهد داشت. علاوه بر تمامی این مزایا، کامبوج مردم بسیار خونگرم ومهربانی نیز دارد.

پرتغال

در کنار این که پرتغال کشور بسیار ارزانی برای مسافرت است، زیبایی بی نظیرش نیز بازدیدکنندگان فراوانی را به خود جذب می کند. پرتغال بیشتر محبوبیت خود را مدیون سواحل زیبا، صخره های بی نظیر و شهرهای تاریخی اش است که سرشار از فرهنگ و هنرهستند. در پرتغال می توانید با پرداخت هزینه کمی یک اتاق بسیار شیک و تمیز در حد هتل های 5 ستاره را برای اقامت تان اجاره کنید. اما اگر شرایط خوب محل اقامت شما را برای سفر به این کشور قانع نمی کند، باید اضافه کنیم که شما از همشینی با مردم بسیار خونگرم این کشور و خوردن غداهای باکیفیت و لذیذی که در هیچ جا نمونه آن را نمی یابید نیز بهره خواهید برد.

پرو

آیا تا به حال اسم ماچو پیچو (Machu Picchu) را شنیده اید؟ یک شهر بسیار زیبا و دیدنی در دل کوه های پرو که به آن لقب یکی از عجایب هفتگانه دنیای متمدن را داده اند و سالانه گردشگران بسکمک را به خود جذب می کند. اما این تنها جاذبه­ این کشور زیبا نیست. تصور کنید با قایق از رودخانه­ آمازون گذر کنید یا این که روزهای خود را در سواحل زیبای مانکورا (Mancora) که ماسه های سفیدش به زیبایی اش می افزاید، سپری کنید یا به تماشای آثار باستانی موری (moray) بروید. پیشنهاد می کنیم لذت تماشای این مکان ها را از دست ندهید. به علاوه شما هم برای اقامت و هم غذا متحمل هزینه های سنگینی نخواهید شد، به طور مثال یک غذای بسیار عالی فقط 5 دلار است و یک اتاق در مهمانخانه های این کشور حدود 25 دلار.

تماشا کنید:

هند

کاهش ارزش پول هندوستان در مقابل دلار آمریکا به مردم بسکمک از کشورها خصوصا مردم آمریکا این امکان را می دهد که راحت تر در این کشور هزینه کنند. به عنوان مثال برای یک شب اقامت دریک هتل 5 ستاره به همراه امکانات عالی و غذاهای لذیذ باید 50 دلار یا حتی کمتر هزینه کنید. در این صورت نیز می توانید بودجه­ بیشتری را برای تفریح و بازدید از مکان های زیبای هند نظیر تاج محل، خیابان های دهلی نو و سواحل گوا صرف کنید.

  • راهنمای سفر به مومبای (بمبئی)؛ هند
  • راهنمای سفر به گوا ؛ هند
  • راهنمای سفر به دهلی نو؛ هند

مجارستان

بی شک بوداپست پایتخت مجارستان یکی از شهرهایی است که هر انسانی باید درطول زندگی اش به آن سری بزند و از چشمه های آب گرم و شیرینی های بسیار معروف اش لذت ببرد. اگر به دنبال یک تعطیلات بیاد ماندنی هستید، به حومه­­ این شهر بروید، از بزرگ ترین دریاچه­ اروپای مرکزی، دریاچه­ بالاتون (Balaton) دیدن کنید، در میان تپه های شاقتصادی پیاده روی کنید و از دیدن مناظر بکر این کشور زیبا کمال استفاده را ببرید.

آمریکای مرکزی

بدون شک آمریکای مرکزی در لیست مکان هایی قرار می گیرد که باید از آن ها دیدن کرد. زمانی که شما از کشورهای کوچکی چون ال ساوادور، نیکاراگوئه، گواتمالا و هندوراس دیدن می کنید و با مقدار کمی پول از گشت و گذار در این کشورها ، دیدن جنگل های زیبا، بازدید آثار تاریخی و خوردن غذاهای بی نظیرشان لذت می برید، دلیل این اصرار برای سفر به این مناطق را درک خواهید کرد.

  • طراحی تراکت

    طراحی تراکت | بهترین طراحی را از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی بخواهید

  • طراحی کاتالوگ

    طراحی کاتالوگ | با یک طراحی حرفه ای کاتالوگ کسب و کارتان را به اوج ببرید

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: کجارو / elitedaily.com
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1230

به "17 کشور زیبا برای سفرهای ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 کشور زیبا برای سفرهای ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید