17 هزار واحد اقدام ملی مسکن در کرمانشاه ساخته می گردد

به گزارش دوست بلاگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اعلام اینکه در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن 17 هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه اجرایی می گردد، گفت: پارسال اجرای 12 هزار واحد در راستای اجرای این طرح در دستور کار بود که پنج هزار واحد ایثارگران نیز به این آمار اضافه شد.

17 هزار واحد اقدام ملی مسکن در کرمانشاه ساخته می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش از ، مهرداد سالاری روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای مسکن در استانداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران، گفت:از این آمار تا به امروز پروژه های بزرگی در سطح استان به ویژه در شهر کرمانشاه شروع شده و تعدادی نیز به زودی شروع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: در پروژه های واحد های مسکونی بنیاد مستضعفان و شهرداری کرمانشاه به دلیل مسائل زیر ساختی فرایند کار با کندی پیش می رود که بر اساس هماهنگی های به عمل آمده این مسائل مرتفع خواهد شد.

سالاری اضافه کرد: پروژه های واحد های ایثارگران در شهرک ظفر و دولت آباد کرمانشاه نیز تا کنون اجرایی نشده که به زودی و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران فرایند اجرای آن ها شروع خواهد شد.

او همچنین به مشکل واحد های مسکن مهر نیمه کار شهرستان پاوه نیز اشاره نمود و گفت: تا به امروز 192 واحد از آن ها به متقاضیان تحویل داده شده و 100 واحد دیگر نیز آماده تحویل است.

بر اساس اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه مسائل این پروژه تا خرداد ماه به صورت کامل مرتفع خواهد شد.

سالاری همچنین با اشاره به الحاق 340 هکتار از اراضی ملی به طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه گفت: با این الحاق مشکل کمبود زمین برای تامین مسکن متقاضیان کرمانشاهی در این طرح رفع می گردد.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9731

به "17 هزار واحد اقدام ملی مسکن در کرمانشاه ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 هزار واحد اقدام ملی مسکن در کرمانشاه ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید