یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از کارگر زحمتکش تا قوس طلایی

به گزارش دوست بلاگ، نشنال جئوگرافی در عکس های روز خود، در هفته گذشته عکس های زیبایی از جزیره زیبای بونگویو و دوستداران ساحل و چهره خسته و زحمتکش یک کارگر معدن منتشر کرد.

یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از کارگر زحمتکش تا قوس طلایی

هفته گذشته نشنال جئوگرافی در عکس های روز خود تصاویر چشم نوازی از جشن آتش اسپانیایی ها، موشک فرستاده شده به فضا، کوسه نهنگی و قوس طلایی منتشر نموده است.

وقت جزیره

در تصویر پیش رو دوستداران ساحل را می بینید که در جزیره بونگویو (Bongoyo) به استراحت می پردازند. این جزیره برای سفرهای روزانه بسیار محبوب است و در آنجا می توانید همان طور که به جستجو در میان جنگل می پردازید، از ساحل لوکس آن نیز لذت ببرید.

روز کارگر

در تصویر پیش رو عکس یک کارگر معدن در بلوچستان پاکستان را مشاهده می کنید. عکاس این صحنه Hunzukutz Kahn می گوید:

به مناسب یک مه و روز کارگر به معدن در پاکستان رفتم، اما حضور کارگران در معدن نشان داد که تعطیلات برای آن ها معنی ندارد!

سفر جدید

SpaceX یک شرکت هوافضایی خصوص است که توسط ایلان ماسک تأسیس شده است. این شرکت در تاریخ 6 فوریه 2018 یک موشک فضایی به نام فالکون هوی (Falcon Heavy) را به فضا پرتاب کرد. این موشک برای انتقال انسان به فضا طراحی شده است، اما برای کاهش وزن سفرهای آینده، ایلان ماسک ماشین شخصی خود را با این موشک به فضا فرستاد.

غول مهربان

در کنار ساحل غربی استرالیا، تعداد زیادی از ماهی های کوچک، راه را برای یک کوسه نهنگی باز می نمایند. جالب است بدانید کوسه های نهنگی، بزرگ ترین مهره دار غیرپستاندار در قلمروی حیوانات هستند که وزن آن ها در هنگام بلوغ به طور میانگین به 9 تن هم می رسد.

قوس طلایی

دو دقیقه عکاسی با تکنیک نوردهی طولانی این تصویر روحانی از یک مکان معروف به اسم کی هول آرچ (Keyhole Arch) را رقم زده است. کی هول آرچ در سواحل بیگ سور، در کالیفرنیا واقع شده است. نور طلایی خورشید تنها در هنگام پدیده انقلاب زمستانی از این نقطه می تابد. انقلاب زمستانی به اولین و کوتاه ترین روز زمستان گفته می گردد.

آتش بازی

جشن آتش بازی در کاتولونیای اسپانیا را مشاهده می کنید، در این جشن افراد لباس هایی مانند شیطان می پوشند و به آتش بازی می پردازند.

مراقب و منتظر

در تصویر پیش رو یک حیوان به اسم جکوی توکای (tokay gecko) در روستای یوبود اندونزی را می بینید که منتظر است تا شب فرا برسد و جفت خود را پیدا کند. جکوی توکای یک مارمولک شب زی است که بیشتر در شمال شرقی هند، بنگلادش، فیلیپین و اندونزی دیده می گردد.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 850

به "یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از کارگر زحمتکش تا قوس طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از کارگر زحمتکش تا قوس طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید