گوریلا گلس در گوشی گلکسی فولد 2

به گزارش دوست بلاگ، در سال های اخیر انواع مختلفی از طراحی تمام صفحه برای گوشی ها عرضه شده است؛ بعضی از آن ها دارای بریدگی بالای صفحه بوده و بعضی دیگر فاقد ناچ هستند. با این حال گوشی های تاشو و فناوری 5G مهم ترین قابلیت هایی بودند که در سال گذشته مورد توجه قرار گرفتند.

گوریلا گلس در گوشی گلکسی فولد 2

در حال حاضر چندین نمونه گوشی تاشو در بازار موجود است که مهم ترین آن ها محصولات تاشوی هواوی و سامسونگ به حساب می آیند. اما این سرانجام راه نیست و بدون شک هم شرکت های دیگر افزون بر سامسونگ و هواوی برای فراوری گوشی های تاشوی بهتر کوشش خواهند کرد.

برای نمونه سامسونگ تصمیم گرفته است در گوشی گلکسی فولد 2 خود از شیشه گوریلا گلس بسیار نازک طراحی شده توسط شرکت کورنینگ استفاده کند.

سال گذشته مشخص شده کورنینگ مشغول کار بر روی نوعی از گوریلا گلس مخصوص گوشی های تاشو است. سامسونگ هم برای سریع تر شدن فرآیند دست یابی به محصولی مناسب، با کورنینگ وارد همکاری شد تا بتوانند خط فراوری این محصول را در ایالات متحده راه اندازی نمایند.

دلیل این امر مشخص است، سامسونگ میخواهد در گوشی تاشوی Galaxy Fold 2 از این شیشه محافظ جدید استفاده کند. استفاده از این نوع شیشه نه تنها باعث کاهش هزینه فراوری گوشی شده، بلکه وزن محصول نهایی را نیز کاهش می دهد.

اطلاعات ما در ارتباط با این نوع شیشه محافظ صفحه نمایش هنوز کامل نیست اما می دانیم حاصل همکاری مشترک سامسونگ و کورنینگ تنها 0.1 میلی متر ضخامت دارد و می تواند به میزان 5 میلی متر خم گردد.

انتظار می رود سامسونگ گوشی گلکسی فولد 2 را حوالی تیر ماه در کنار گوشی گلکسی نوت 20 عرضه کند. در کنار این دو گوشی احتمال رونمایی از نسخه 5G گوشی Galaxy Z Flip نیز وجود دارد.

با عرضه شیشه محافظ بسیار نازک شرکت های سامسونگ و کورنینگ، احتمالاً فرایند توسعه گوشی های تاشوی سایر شرکت ها نیز تسریع گردد و به زودی شاهد رواج بیشتر گوشی هایی با این نوع از طراحی خواهیم بود.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5389

به "گوریلا گلس در گوشی گلکسی فولد 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوریلا گلس در گوشی گلکسی فولد 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید