کوجیما: آمریکایی ها دث استرندینگ را نفهمیده اند

به گزارش دوست بلاگ، امتیاز بازی دث استرندینگ (Death Stranding) در سایت متاکریتیک در حال حاضر روی 83 مانده است، و در زمان نگارش این مطلب، میانگین امتیازات بازی کنندگان هم 6.6 بوده است.

کوجیما: آمریکایی ها دث استرندینگ را نفهمیده اند

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) - طراح و مغز متفکر پشت بازی دث استرندینگ - در مصاحبه ای با سایت ایتالیایی TGCom24 مدعی شد که نشریات آمریکایی که نقدهای تند و تیزی به این اثر نشان داده اند - احتمالا با اشاره به امتیاز 6.8 از IGN و 7 از USGamer و GameInformer - بازی را به درستی نفهمیده اند. از نظر او، و در قیاس با این موارد، دث استرندینگ نقدهای مشتاقانه تری در اروپا و ژاپن داشته است. او در این مصاحبه چنین گفت:

من باید بگویم که بازی نقدهای مشتاقانه ای دریافت کرد، خصوصا در اروپا و ژاپن. اینجا در ایالات متحده، در نقطه مقابل، نقدها گزنده تر بود.

شاید این قضیه به این دلیل باشد که فهمیدن این بازی برای دسته مشخصی از مخاطبین و منتقدین سخت است. آمریکایی ها هوادار سفت و سخت تیراندازیهای اول شخصند، و دث استرندینگ افقهای دورتری را نشانه گرفته است.

من همواره کوشش نموده ام چیزهای نو بسازم، و بحث و گفتگو ایرادی ندارد، ولی باید بگویم که ایتالیایی ها و فرانسوی ها ادراک زیباشناختی متفاوتی دارند که به ایشان اجازه می دهد چنین محصولات بینهایت اصیلی را بهتر درک نمایند.

با اینحال تحلیلگران آشکار ساختند که پایینترین امتیازات بازی دث استرندینگ در متاکریتیک در واقع از سوی نشریات اروپایی و استرالیایی - مثل VG247 (نمره 3 از 5)، Digital Spy (نمره 3 از 5)، Ausgamers (نمره 6 از 10)، و VGC (نمره 6 از 10) - بوده است. در واقع امتیاز 6.8 سایت IGN هم توسط واحد استرالیای این نشریه داده شده است.

در نقطه مقابل، نشریات آمریکایی مثل Gamespot، Washington Post و EGM، همه به بازی نمرات 9 و 10 داده اند. همچنین بعضی تحلیلگران خاطرنشان کردند که میاگین امتیازات دث استرندینگ در آمریکای شمالی چندان تفاوتی با اروپا و آسیا ندارد.

کوجیما، طی مصاحبه دیگری هم در این ماه، مدعی شده بود که بواسطه طراحی بی همتای بازی، انتظار دارد که بازی واکنشهای مثبت و منفی دریافت کند. او در این باب به نشریه PlayStation Access گفته بود:

وقتی شما کوشش می کنید کاری نو بکنید، چنین چیزی رخ می دهد، حتی در فیلمها و بازیها. روبرو شدن مردم با چیزی که تجربه ای قبلی از آن ندارند، می تواند چالش برانگیز باشد. وقتی من برای اولین بار یک عنوان مخفی کاری هم می ساختم، چنین بود.

ولی من، بواسطه پشتگرمی که از هواداران می گیرم، امیدوارم مثبت نگری گسترش یابد؛ و در پنج یا ده سال، مردم به دث استرندینگ به عنوان پایه گذار یک استاندارد جدید نگاه نمایند. آنگاه من دوباره کوشش خواهم کرد چیزی نو بیافرینم.

بازی دث استرندینگ روی پلی استیشن 4 عرضه شده است و تابستان سال آینده، به کامپیوتر خواهد آمد.

منبع: VGC

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1403

به "کوجیما: آمریکایی ها دث استرندینگ را نفهمیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوجیما: آمریکایی ها دث استرندینگ را نفهمیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید