کمیته ملی المپیک 350 میلیون به فدراسیون کاراته یاری اقتصادی کرد

به گزارش دوست بلاگ، بنا به درخواست فدراسیون کاراته و به منظور پیشبرد برنامه های المپیکی کاراته کاران، کمیته ملی المپیک یاری اقتصادی ویژه ای به این فدراسیون خواهد داشت.

کمیته ملی المپیک 350 میلیون به فدراسیون کاراته یاری اقتصادی کرد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، فدراسیون کاراته همچون 46 فدراسیون دیگر تا به امروز 75 درصد بودجه مصوب امسال خود را از کمیته ملی المپیک دریافت نموده است با این حال مسئولان این رشته برای پیگیری برنامه های المپیکی خود متقاضی حمایت اقتصادی ویژه تری از این کمیته شده اند.

درخواست فدراسیون کاراته برای در این زمینه مورد تایید نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک نهاده شده و بر همین مبنا مراحل اداری آن در دستور کار نهاده شده است. قرار است کمیته ملی المپیک مبلغ 350 میلیون تومان به فدراسیون کاراته یاری اقتصادی داشته باشد. این بودجه خارج از اعتبار مصوب 99 کاراته در اختیار اهالی این رشته قرار می گیرد.

کاراته برای حضور در بازی های المپیک توکیو توسط سهمیه بهمن عسگری، حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار و سجاد گنج زاده صاحب سهمیه شده است. این بازی ها مردادماه سال 1400 برگزار می گردد.

کشتی و بسکتبال دو رشته دیگری هستند که برای المپیک توکیو کسب سهمیه نموده اند. بر اساس درخواست های مطرح شده، کمیته ملی المپیک هفته گذشته به این دو فدراسیون هم یاری های اقتصادی خارج از بودجه مصوب آنها داشت.

450 و 400 میلیون تومان میزان بودجه تخصیصی است که از طرف کمیته ملی المپیک به ترتیب در اختیار فدراسیون های کشتی و بسکتبال نهاده شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7983

به "کمیته ملی المپیک 350 میلیون به فدراسیون کاراته یاری اقتصادی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ملی المپیک 350 میلیون به فدراسیون کاراته یاری اقتصادی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید