کانن رکورد طولانی ترین عکس چاپ شده در دنیا را به خود اختصاص داد

به گزارش دوست بلاگ، شرکت کانن به صورت رسمی نام خود را در کتاب رکورد های گینس ثبت کرد. در هفته گذشته این شرکت ژاپنی توانست که با چاپ کردن عکسی به طول 109 متر رکورد طولانی ترین عکس چاپ شده در دنیا را به خود اختصاص دهد. این عکس در همایش عکس Oberstdorf در آلمان چاپ شده است.

کانن رکورد طولانی ترین عکس چاپ شده در دنیا را به خود اختصاص داد

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اختصاص دادن این رکورد به کانن در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) اجرا شده است. سایت کانن آلمان با منتشر کردن خبر این رویداد گفت: کانن به صورت رسمی نام خود را در کتاب رکورد های گینس ثبت کرد. کانن برای انجام این کار از پیست اسکی Schattenbergschanze که به رشته ورزشی اسکی پرش اختصاص دارد، استفاده نموده است.

آن ها در ادامه گفتند: با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی، دمای سرد منطقه، بارش مداوم باران و حتی بارش اولین برف سال، کانن پیروز شد که طولانی ترین عکس چاپ شده در دنیا را مقابل چشمان نمایندگان گینس در عصر شنبه چاپ کند.

برای اطلاع باید بگوییم که طول این عکس به قدری عظیم است که کانن برای چاپ آن از پیست اسکی پرش مربوط به مسابقات المپیک استفاده نموده است. طول این عکس در حد طول یک زمین فوتبال است.

کانن برای چاپ این عکس از پرینتر عکس ImagePROGRAF PRO-6100 استفاده نموده است که قیمت آن 10200 دلار است. این پرینتر در قسمت بالایی این پیست اسکی پرش نهاده شد و آغاز به چاپ عکس ها کرد. همچنین از کاغذ مخصوص ساخته شده توسط شرکت Ilford استفاده نموده بود تا در شرایط آب و هوایی منطقه خراب نگردد. در نهایت، ساعت ها کارکرد پرینتر و استفاده از نیروی جاذبه زمین باعث شده که عکس نهایی با سر خوردن بر روی پیست اسکی پرش آماده گردد.

اندازه گیری طول این عکس نشان داد که اندازه دقیق طول آن 109.04 متر است. کانن برای پرینت این عکس از عکس های منظره، پرتر ه های گرفته شده از شهروندان و افراد مشهور Oberstdorf و عکس های ورزشی و تاریخی استفاده نموده بود.

این شرکت میخواهد تا در همایش برگزار شده، عکس های تشکیل دهنده طولانی ترین عکس چاپ شده دنیا را بعد از جدا کردن به صورت آنلاین به فروش برساند و پول حاصل از فروش آن ها را صرف امور خیریه کند.

  • کانن EOS R7 شاید دوربین بعدی کانن در سری دوربین های R باشد

منبع: PetaPixel

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6724

به "کانن رکورد طولانی ترین عکس چاپ شده در دنیا را به خود اختصاص داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانن رکورد طولانی ترین عکس چاپ شده در دنیا را به خود اختصاص داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید