چگونه با بچه ها راحت تر به سفر برویم؟

به گزارش دوست بلاگ، وقت گذراندن با بچه ها هم انرژی زیادی می خواهد هم حوصله و صبر ایوب و سفر رفتن با بچه ها از سخت ترین کارهای دنیاست.

چگونه با بچه ها راحت تر به سفر برویم؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام بلیط دات کام، شاید برای همین است که خیلی از پدر و مادرها خودشان را در سفر رفتن با کودک شان محدود می کنند و عطای آن را به لقایش می بخشند. درست است که در سفر با بچه ها آسایش کم تری را تجربه می کنیم ولی همیشه هم سفرهای شلوغ و پلوغ و پردغدغه با بچه ها خالی از لطف نیست.

سفر برای بچه ها جذاب ترین و هیجان انگیزترین اتفاق زندگی است. اتفاقی پر از خاطرات فراموش نشدنی. اما ممکن است از نگاه والدین این طور نباشد. اگر در این یادداشت با بلیط دات کام همراه باشید. می توانید نکات مهم و کاربردی را برای سفر با بچه ها بیاموزید.

برای اینکه در سفر با بچه ها هم خودمان و هم آن ها احساس آرامش بیشتری داشته باشند از ساده ترین راه کارها شروع کنیم.

1- سفر با بچه ها را طوری برنامه ریزی کنیم که آن ها هم در سفر نقش داشته باشند.

2- فراموش نکنیم که این سفر فقط مخصوص بزرگسالان نیست. ممکن است بچه ها از کارهایی که شما در طول سفر انجام می دهید لذت نبرند.

3- درباره جایی که قصد سفر به آن را دارید با کودک تان حرف بزنید.

4- نشان دادن نقشه یا عکس های مرتبط با آن شهر یا کشور می تواند ذهن بچه ها را درگیر کند و آن ها را برای سفر مشتاق کند.

5- اگر با ماشین شخصی سفر می کنید در طول راستا حتما چندباری توقف کنید. بچه ها تحمل یک جا نشستن را برای مدت طولانی ندارند.

6- سفرهای جاده ای مخصوصا سفر با اتوبوس برای بچه ها جذاب است. ضمن اینکه سفر با وسایل حمل و نقل عمومی بهترین زمان آموزش چگونه رفتار کردن در طول سفر است.

7- تجربه دیدن مکان های ناشناخته برای اولین بار در خاطر بچه ها تا مدت ها می ماند. پس تا می توانید بچه ها را به دیدن اماکن گردشگری شهر یا کشوری که سفر کردید ببرید.

8- از جاذبه های تفریحی برای بچه ها غافل نشوید. بچه ها تان را به پارک ها و شهربازی و باغ وحش و موزه ببرید. حتی با صرف یک وعده ناهار یا شام در رستوران و فست فودها می توانید لحظات شادی برای بچه ها رقم بزنید.

9- برای فرزندان تان به اندازه کافی لباس بردارید. حتی یکی دو دست هم بیش تر. در هر فصلی از سال که هستید هم لباس راحت و نخی همراه داشته باشید، هم لباس گرم. یادتان باشد که آب و هوا هیچ وقت قابل پیش بینی نیست.

10- در طول سفر چند مدل بازی برای بچه ها طراحی کنید تا اگر مجبور شدید مدت زمانی طولانی در هتل بمانید یا برنامه گردش تان به هم خورد غرغر بچه ها کلافه تان نکند.

11- و مهم ترین نکته اینکه در سفر با بچه ها صبور و انعطاف پذیر باشید تا خودتان هم از سفر لذت ببرید.

برای لذت بردن از سفر می توانید بلیط هواپیما و اتوبوس آنلاین از سایت بلیط دات کام تهیه کنید و با رزرو آنلاین هتل در بلیط دات کام با یک تیر چند هدف بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 24

به "چگونه با بچه ها راحت تر به سفر برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با بچه ها راحت تر به سفر برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید