چفرین: بازی بدون تماشاگر بهتر از برگزار نشدن مسابقه است، باید منتظر اجازه دولت ها بمانیم

به گزارش دوست بلاگ، رئیس اسلوونیایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) وعده خاتمه یافتن تمامی رقابت های باشگاهی این قاره در سال جاری میلادی را داد.

چفرین: بازی بدون تماشاگر بهتر از برگزار نشدن مسابقه است، باید منتظر اجازه دولت ها بمانیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه Corriere della Sera ایتالیا، الکساندر چفرین درباره لغو تمامی رقابت های فوتبال قاره اروپا به خاطر شیوع ویروس کرونا و زمان آغاز دوباره آنها گفت: بازی بدون تماشاگر بهتر از برگزار نشدن آن است. فوتبال، شادی و هیجان را به ارمغان می آورد که هواداران ناامید در این زمان به آن نیاز دارند.

رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در واکنش به این پرسش که آیا در این شرایط سخت امکان بازگشت فوتبال و حضور در میدان وجود دارد، خاطر نشان کرد: اگر ایمنی لازم فراهم شود و دولت ها اجازه بدهند باشگاه ها به زودی می توانند تمرین های گروهی خود را آغاز کنند. البته سلامتی هواداران، بازیکنان و تمامی افراد دیگر باشگاه ها در اولویت واقع شده است. مثبت اندیش هستم و ایمان دارم که ما گزینه ای برای آغاز دوباره دیدارهای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا پیدا خواهیم کرد.

الکساندر چفرین درباره اینکه چه زمانی احتمال برگزاری دیدارهای فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا وجود دارد، گفت: هنوز تاریخ دقیقی در دست نیست، اما گزینه برگزاری آنها در ماه های سپتامبر یا اکتبر بعید است. برگزاری این بازی ها در این ماه ها تقویم رقابت های سال آینده را تحت تأثیر قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4659

به "چفرین: بازی بدون تماشاگر بهتر از برگزار نشدن مسابقه است، باید منتظر اجازه دولت ها بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چفرین: بازی بدون تماشاگر بهتر از برگزار نشدن مسابقه است، باید منتظر اجازه دولت ها بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید