چرا هیات رییسه جدید سازمان لیگ فوتسال تشکیل جلسه نمی دهد؟

به گزارش دوست بلاگ، با وجود گذشت مدت زمان زیادی از تشکیل هیات رییسه جدید سازمان لیگ فوتسال، اعضای آن هنوز نشستی را برگزار نکرده اند.

چرا هیات رییسه جدید سازمان لیگ فوتسال تشکیل جلسه نمی دهد؟

به گزارش خبرنگاران، جمعه 17 آبان مجمع سازمان لیگ فوتسال برای مشخص شدن چهره اعضای تازه برگزار گشت که طی آن با رای گیری اجرا شده علیرضا جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و حسین باجیوند، رییس هیات فوتبال قزوین به عنوان دو عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال انتخاب شدند.

با حضور آرش جابری، دبیر سازمان لیگ در جمع اعضای هیات رییسه تکلیف دو عضو دیگر توسط رییس فدراسیون فوتبال مشخص می شد که حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ماه گذشته کریم بهرامی، رییس هیات فوتبال قم و حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون که در دوره قبلی سازمان لیگ فوتسال هم در آن حضور داشت را به عنوان دو عضو انتصابی هیات رییسه انتخاب کرد تا با تکمیل شدن اعضا، منتظر برگزاری اولین جلسه هیات رییسه جدید سازمان لیگ فوتسال باشیم اما در این مدت خبری از برگزاری این جلسه نبوده است.

پیش از این حتی در صورت تعطیلی لیگ یا نبودن مورد خاصی برای تشکیل جلسه اعضای جدید برای معارفه و آشنایی با هم تشکیل جلسه می دادند اما در مدت اخیر خبری از آن نشده است. این در حالی است که مسائلی مثل برگزاری بازی های پلی آف لیگ برتر، لغو بازی های لیگ دسته اول و دسته دوم و ... از جمله اتفاقاتی بوده که هیات رییسه سازمان لیگ می توانسته درباره آن تصمیم گیری کند. به نظر می رسد شیوع بیماری کرونا می تواند یکی از عوامل تاخیر در برگزاری این جلسه باشد اما هر چه هست باید هیات رییسه زودتر دور هم جمع شده و اعضای تازه رسما فعالیت خود را استارت بزنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3623

به "چرا هیات رییسه جدید سازمان لیگ فوتسال تشکیل جلسه نمی دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا هیات رییسه جدید سازمان لیگ فوتسال تشکیل جلسه نمی دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید