پیشگویی های متفاوت از چهره نمایشگر آیفون 14 ، برآورد ها در آستانه رویداد اپل ادامه دارد

به گزارش دوست بلاگ، با نزدیک شدن به 7 سپتامبر، زمان برگزاری رویداد اپل که به معرفی نوترین محصولات این کمپانی اختصاص دارد، همه نگاه ها به آیفون نو معطوف شده است و شایعات و اطلاعاتی در خصوص سری نو آن به گوش می رسد؛ شایعات فراوان درباره طراحی نو بریدگی های دوگانه برای دوربین سلفی و سخت افزار هویت چهره در صفحه نمایشگر این تلفن همراه هوشمند.

پیشگویی های متفاوت از چهره نمایشگر آیفون 14 ، برآورد ها در آستانه رویداد اپل ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از جی اس آرنا، به نظر می رسد در حال حاضر نظر غالب کارشناسان این است که در آیفون 14 سیستمی وجود خواهد داشت که پیکسل های بین این دو بریدگی بالای گوشی را خاموش می نماید و این دو بریدگی را به صورت یکپارچه به رنگ سیاه نمایش می دهد. فیلم ویدئویی که به تازگی انتشار یافته دقیقاً همین را نشان می دهد. احتمالا اپل تصمیم گرفته است که این ویژگی را هم برای اهداف زیبایی شناختی و هم به دلایل کاربردی اجرا کند.

منطقه بین دو بریدگی به احتمال زیاد برای نشانگرهای تازه حریم خصوصی حفظ خواهد شد. این ویژگی می تواند کناره های صفحه نمایشگر را آزاد کند تا آیکون های شرایط بیشتری در این صفحه جای بگیرند. طبق شایعات اخیر، اپل از بریدگی تازه برای طراحی مجدد نوار شرایط به طور انحصاری برای آیفون 14 استفاده خواهد نمود.

بر اساس اطلاعات زیادی که تا به امروز درباره صفحه نمایشگر آیفون 14 انتشار یافته این سری تازه ممکن است به طراحی کلاسیک تر بازگردد. یکی از این تغییرات شامل ارائه اطلاعات کامل درباره باتری (درصد و نماد) در سمت راست و نماد مکان در کنار آن است. در سمت چپ نیز سیگنال شبکه و اطلاعات حامل نمایش داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ معرفی آیفون 14 معین شد | کدام نسخه حذف شده است؟

بعضی دیگر از منابع کمپانی نیز گفته اند که اپل رابط برنامه دوربین خود را برای قرار دادن کنترل های دوربین در موقعیت های بهتر در اطراف بریدگی های تازه گوشی آیفون 14 بازسازی خواهد نمود. به طور خاص، دکمه های فلاش و (Live Photo) درست در نوار شرایط قرار می گیرند و تنظیمات دیگر درست در زیر بریدگی ها. با این حال، هنوز معین نیست که آیا تصمیم به پیوند دادن بریدگی های آیفون به وسیله پیکسل های سیاه، جزو تنظیمات دائمی کابری در سراسر سیستم خواهد بود یا برای موارد استفاده خاصی مانند تماشای ویدیوها، طراحی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 15147

به "پیشگویی های متفاوت از چهره نمایشگر آیفون 14 ، برآورد ها در آستانه رویداد اپل ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگویی های متفاوت از چهره نمایشگر آیفون 14 ، برآورد ها در آستانه رویداد اپل ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید