(ویدئو) ماجرای طلاق امیر رضا طلا چیان همسر ملیکا شریفی نیا، جمله تاریخی ملیکا شریفی نیا در دورهمی

به گزارش دوست بلاگ، ملیکا شریفی نیا، دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شب گذشته مهمان برنامه دورهمی بود و حرف های جالبی از زندگی شخصی اش اعلام کرد. ملیکا شریفی نیا در برنامه دورهمی مهران مدیری از ماجرای طلاق خود با امیررضا طلاچیان پرده برداشت و گفت که در سن پایین علاقه زیادی به تشکیل زندگی داشته و ازدواج اولویت زندگیم بود به همین دلیل در 19 سالگی ازدواج کرم که این ازدواج به طلاق منجر شد و اکنون مجرد هستم.

(ویدئو) ماجرای طلاق امیر رضا طلا چیان همسر ملیکا شریفی نیا، جمله تاریخی ملیکا شریفی نیا در دورهمی

در برنامه دورهمی با حضور ملیکا شریفی نیا چه گذشت؟

شب گذشته مهران مدیری میزبان ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی بود.

در بخشی از برنامه مدیری سوال کرد که در سه سالگی اولین بازی خود را انجام دادی که یک گاو از روی شما رد شد؛ شریفی نیا پاسخ داد: بله، نام گاو بیژ بیژ بودند. (خنده)

مدیری گفت: بله، سلام برسونید.

شریفی نیا ادامه داد: عمرشان را به شما دادند. (خنده) البته از این صحبت خودعذرخواهی کرد. من خیلی حیوانات را دوست دارم احساس صمیمیت می کنم و در ادامه گفت:این تیکه موقع پخش حذف میشه؟ (خنده)

مدیری شرح داد: یک گاوی به نام بیژ بیژ در سال های گذشته بوده و این گاو عمرش را به من داده است این جمله در تاریخ دورهمی می ماند. به خدا اگر بگذارم این تیکه را کسی حذف کند. (خنده)

شریفی نیا ادامه داد: در شوشتر و ارومیه کار می کردیم و لوکیشن های سختی داشتیم. آنطور که مادرم تعریف می نماید من درحال بازی کردن با ملخ و مارمولک بودم و زمانی که من به دنبال ملخ بودم، زمین خوردم و بیژ بیژ از بین دست های من رد شده است به خاطر همین من بهش ارادت دارم. من تا 12 سالگی چند تا نقش پسر هم بازی کردم.

او درباره علاقه خود به حیوانات گفت: مدتی به گربه ها غذا می دادم به دلیل همین مدتی گربه ها همواره جلو درب خانه من بودند و حتی بیشتر درآمد من صرف آن ها می شد و به جایی رسید که اسباب کشی کردم.

این بازیگر درباره شیطنت درمدرسه گفت: خیلی شلوغ می کردم، در مدرسه خیلی به معلم ها احترام می گذاشتم، مثلا معلم می گفت: بدون تکلیف به مدرسه نیایید من هم نمی رفتم. البته من خیلی سر کلاس کتاب می خواندم یک جایگاه جلوی خودم گذاشته بودم و به بچه ها می گفتم کیف های خود را روی آن بگذارند و من آن پشت کتاب می خواندم. یکی از معلم ها متوجه شد و گفت: چکار می کنی؟ گفتم کار فرهنگی می کنم و کتاب می خوانم قبول نکرد و من را بیرون کرد. من دو تا سیب زمینی خریدم و جلوی درب ورودی می خوردم که معلم صدایم کرد بیا سرکلاس، اما من گفتم که سیب زمینی یخ می کنه.

مدیری درباره کاهش وزن 20 کیلویی شریفی نیا سوال کرد و او پاسخ داد: من اسفند 94 تا آبان 95 بیست کیلو وزن کم کردم و بعد یک کمپین راه اندازی کردم.

وی ادامه داد: تولد 30 سالگی ام پست گذاشتم که 20 کیلو از من سی ساله کم شد. همه از من سوال کردند که دلیلش را بگویم. من بعد از دوسال کمپینی راه انداختم که افرادی حتی 60 کیلو هم لاغر کردند.

مدیری گفت: من کمپین با برنج می خواهم، مگر زندگی بدون برنج معنی می دهد؟ من خودم یک رژیم با برنج دارم که لاغر می نماید.

شریفی نیا درباره دلیل کاهش وزن خود گفت: فضای مجازی باعث شد که من بعد از 29 سال همت کنم و لاغر شوم. من پُست که می گذاشتم و می دیدم در پیغام هایی می نوشتند تو چرا انقدر چاقی مگر می توانی زیبایی درخت را ببینی! آن حرف ها باعث شد به این نتیجه رسیدم، من یک نقطه ضعف عظیم دارم که باید تغییر بدهم تا این شانس را به آدم ها ندهم که براساس اولین چیزی که می بینند من را قضاوت نمایند.

اما مدیری درباره ازدواج این بازیگر سوال کرد و او پاسخ داد: فعلا که مجرد هستم، خیلی به ازدواج علاقه داشتم، اما در شرایط جدید جزو برنامه هایم نیست (خنده) ازدواج خوب خیلی خوب است شما برای من ازدواج خوب بیاورید من می برم خونه!

وی ادامه داد: من از 16 سالگی به مامانم می گفتم که خیلی بچه دوست دارم و می گفت: بذار عظیم شدی خیلی عاشق ازدواج بودم و این کار را انجام دادم، اما به هرحال نتیجه ای که می خواستم حاصل نشد. اما این روز ها دغدغه ام ازدواج نیست که ایده آل خودم را در این باره بگویم.

شریفی نیا درباره سحر خیر بودن گفت: من جغد هستم، شب تا صبح بیدار و ظهر می خوابم. البته شده تا 10 صبح هم بیدار بودم، اما تا 4 بعدازظهر می خوابم.

مدیری در ادامه گفت:من هم همینطور هستم، شب تا صبح بیدارم و تا ظهر می خوابم به همین دلیل همه کارهایم بعدازظهر است.

بازیگر شمس العماره درخصوص شغل مورد علاقه خود گفت: من با تمام وجود دوست داشتم پزشک باشم و شغل مورد علاقه ام بود، اما روحیه هنری داشتم.

البته من از 9 سالگی نقاشی می کنم و عشق اول من است و سینما شغل من محسوب می گردد.

مدیری گفت: من هم خیلی دوست داشتم پزشک باشم، اما دیدم دلش را ندارم، البته پلیس بودن را هم دوست دارم.

درباره ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا متولد بیست و یکم آبان ماه 1365 در شهر تهران است. او خانواده هنرمندی دارد مادرش آزیتا حاجیان، پدرش محمدرضا شریفی نیا و خواهر عظیمش مهراوه شریفی نیا از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون ایران می باشند.

او از سن 3 سالگی به یاری پدر و مادر بازیگر و مدرس اش وارد حرفه بازیگری شد و در سال 1370 وقتی 5 ساله بود با بازی در فیلم اویناز وارد سینما شد و تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش نموده است. او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و علاوه بر بازیگری در حرفه گرافیک و عکاسی مشغول به کار است.

ازدواج و طلاق ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا در 14 اردیبهشت 1386 وقتی 19 ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان ازدواج می نماید. امیررضا طلاچیان فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع می باشد و به نظر در همین حرفه مشغول به کار است. در هیچ مراسمی عکسی از ملیکا شریفی نیا و همسرش و یا عکس دو نفره در پیج اینستاگرامش مشاهده نمی گردد.

وی در برنامه دورهمی از طلاق خود پرده برداشت و گفت که در سن پایین علاقه زیادی به تشکیل زندگی داشته و ازدواج اولویت زندگیم بود به همین دلیل در 19 سالگی ازدواج کرم که این ازدواج به طلاق منجر شد و اکنون مجرد هستم.

شریفی نیا ادامه داد: در حال حاضر دغدغه ازدواج ندارم.

از سه سالگی به همراه پدر و مادر وارد جهانی تئاتر و سینمای مبتدی شد، اما اولین بار سال 1370 در 5 سالگی بود با فیلم اویناز بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد

از 9 سالگی نقاشی را آغاز کردم، علاقه به این هنر بصورت ارثی از پدر و دایی و خاله هایم رسیده و تمام کودکی ام در سینما و نقاشی خلاصه می شد حالا هم یکی از عظیمترین مشغله کاری من نقاشی است.

ماجرای طلاق و جدایی پدر و مادر ملیکا شریفی نیا

پدر بازیگرش محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد 1334 در خاتون آباد و مادر بازیگرش آزیتا حاجیان در 21 دی 1336 در شهر تهران به جهان آمدند. آن ها سال ها پیش از هم جدا شدند.

در آن موقع ملیکا و خواهرش عظیمش مهراوه بعد از اینکه پدر و مادرشان از هم جدا شدند در کنار پدرشان به زندگی ادامه دادند.

خانواده هنرمند

محمدرضا شریفی نیا پدر ملیکا متولد 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستا های نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است.

آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد 21 دی 1336، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا متولد 29 فروردین 1361 تهران در بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

شهرت ملیکا شریفی نیا از تلویزیون

سال 1377 وقتی 12 ساله بود با سریال افسانه پوپک طلایی اولین بار وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 82 با فیلم مهمان مامان داریوش مهرجویی به چشم آمد.

ملیکا شریفی نیا بازی در سینما را از سال 1370 با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی آغاز کرد. او در فیلم ها و سریال های مختلفی نقش آفرینی کرد، اما با ایفای نقش دریا در سریال شمس العماره به کارگردانی سامان مقدم به موفقیت رسید. او برای اولین بار در مجموعه آشپزباشی با خواهر عظیمش مهراوه شریفی نیا هم بازی شد. ملیکا شریفی نیا در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم اشباح به کارگردانی فریدون جیرانی دیپلم افتخار گرفت.

اما بیشتر شهرت او از سال 88 با سریال شمس العماره به کارگردانی سامان مقدم آغاز و با سریال آشپزباشی و نون و ریحون ادامه یافت

ملیکا شریفی نیا در آخرین مصاحبه اش درباره رژیم شدید لاغری اش گفت: شنیده بودم بعد از 30 سالگی، کم کردن وزن کار دشواری است. برای همین در جشن تولد 29 سالگی ام به خودم قول دادم به هر قیمتی که شده وزن کم کنم.

خدا رو شکر در کنار یک مشاور متخصص تغذیه در عرض 7 ماه تونستم 20 کیلو وزن کنم و حالا هم خیلی راضی هستم، چون تونستم خودم را به خودم ثابت کنم.

فیلم شناسی ملیکا شریفی نیا:

فیلم های سینمایی:

1395- خرگیوش

1394 - عشق نیکان

1393 - پانسیون دختران - (مریم ابراهیم وند)

1392 - اشباح - (داریوش مهرجویی)

1392 - خواب زده ها - (فریدون جیرانی)

1386 - دایره زنگی - (پریسا بخت آور)

1382 - مهمان مامان - (داریوش مهرجویی)

1378 - میکس - (داریوش مهرجویی)

1375 - ابر و آفتاب - (محمود کلاری)

1373 - آرایش مرگ - (افشین شرکت)

1373 - اشک و لبخند - (شاپور قریب)

1373 - پری - (داریوش مهرجویی)

1371 - دایان باخ - (فرهاد پوراعظم)

1370 - ملاقات در استانبول - (افشین شرکت)

1370 - اوینار - (شهرام اسدی)

مجموعه تلویزیونی ملیکا شریفی نیا:

1396 - دلدادگان - منوچهر هادی

1394 - حالت خاص - افشین اربابی

1394 - خانهٔ اجاره ای - شاهد احمدلو

1392 - خروس - (سعید آقاخانی)

1389 - نون و ریحون - (فرزاد مؤتمن)

1388 - آشپزباشی - (محمدرضا هنرمند)

1388 - شمس العماره - (سامان مقدم)

1388 - داستان های نوروز - (مرضیه برومند)

1377 - افسانه پوپک طلائی

شبکه نمایش خانگی ملیکا شریفی نیا:

1396 - بالش ها

تله فیلم ملیکا شریفی نیا:

1390 - چشماتو ببند - (مجتبی چراغعلی)

1394 - عشق خاموش - (ندا غفاری)

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4856

به "(ویدئو) ماجرای طلاق امیر رضا طلا چیان همسر ملیکا شریفی نیا، جمله تاریخی ملیکا شریفی نیا در دورهمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) ماجرای طلاق امیر رضا طلا چیان همسر ملیکا شریفی نیا، جمله تاریخی ملیکا شریفی نیا در دورهمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید