وزیر راه: پروازهای چین باری و با نظارت وزارت بهداشت است ، امضای تفاهم نامه حمایت از فراوری ریل ملی

به گزارش دوست بلاگ، محمد اسلامی گفت: پرواز های چین با نظارت وزارت بهداشت و صرفا برای انجام تردد های باری صورت می گیرد.

وزیر راه: پروازهای چین باری و با نظارت وزارت بهداشت است ، امضای تفاهم نامه حمایت از فراوری ریل ملی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، صبح امروز در ادامه برنامه افتتاح نمایشگاه رونق فراوری ملی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تفاهم نامه همکاری و حمایت از فراوری ریل ملی بین قرارگاه خاتم و وزارت راه و شهرسازی و وزارت صمت امضا شد.

محمد اسلامی در حاشیه افتتاحیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به امضای قرارداد فراوری ریل ملی در شرکت ذوب آهن با هدف استفاده از آن در پروژه های ریلی داخلی از جمله راه آهن چابهار- زاهدان گفت: این قرارداد شامل فراوری 60 هزار تن ریل است که در فاز اول 5 هزار تن ریل به قرارگاه خاتم تحویل داده خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ادامه پرواز های چین از سوی هواپیمایی ماهان گفت: هیچ پرواز مسافری به چین انجام نمی گردد و تنها پرواز های باری که با مصوبه دولت و نظارت وزارت بهداشت برای ارسال یاری های بشردوستانه و تأمین بعضی احتیاج های ضروری کشور اجرا شده است.

وزیر راه و شهرسازی درباره سامانه تهاتر مصالح ساختمانی که اخیراً معاونت مسکن و ساختمان با بازار تهاتر ایرانیان امضا نموده گفت: این بازارگاه، سامانه ای است که فراورینمایندگان مصالح ساختمانی و انبوه سازان عرضه و تقاضای خود را در آن اعلام می نمایند تا فراوریات مصالح ساختمانی به پروژه های ساخت مسکن اختصاص پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2899

به "وزیر راه: پروازهای چین باری و با نظارت وزارت بهداشت است ، امضای تفاهم نامه حمایت از فراوری ریل ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر راه: پروازهای چین باری و با نظارت وزارت بهداشت است ، امضای تفاهم نامه حمایت از فراوری ریل ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید