هندانوویچ بازی اودینزه - اینتر را از دست داد

به گزارش دوست بلاگ، دروازه بان اسلوونیایی تیم فوتبال اینتر بازی امشب این تیم مقابل اودینزه را از دست داد.

هندانوویچ بازی اودینزه - اینتر را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اینتر در حالی از ساعت 23:15 امشب (یکشنبه) در هفته بیست ودوم سری A ایتالیا میهمان اودینزه است که سمیر هندانوویچ، دروازه بان اسلوونیایی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه دست این بازی نراتزوری را از دست می دهد.

براساس گزارش نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، هندانوویچ نامش در ترکیب اولیه اینتر برای بازی با اودینزه بوده اما به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست، نامش از لیست اینتر خارج شد و ممکن است حتی در چند بازی آینده از جمله دربی میلان نتواند تیمش را همراهی کند.

سمیر هندانوویچ که در 97 بازی متوالی اخیر اینتر همواره در درون دروازه نراتزوری بوده، آخرین باری که نتوانسته بود این تیم را همراهی کند به ماه مِی 2017 در بازی با همین تیم اودینزه بازمی گردد.

انتظار می رود در بازی امشب، دانیله پادلی جای هندانوویچ را در ترکیب اصلی اینتر بگیرد. او این فصل تنها در دو بازی از رقابت های جام حذفی برای تیم تحت هدایت آنتونیو کونته به میدان رفته است.

اینتر در حالی ممکن است هندانوویچ را برای چند بازی در اختیار نداشته باشد که در حال حاضر با 48 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی سری A بوده و رقابت نزدیکی با یوونتوس 51 امتیازی در صدر جدول برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3101

به "هندانوویچ بازی اودینزه - اینتر را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندانوویچ بازی اودینزه - اینتر را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید