همسر استراماچونی: شیراز غافلگیرکننده بود، شهری پر از تاریخ، زیبایی و مهمان نوازی

به گزارش دوست بلاگ، برخلاف استراماچونی که در بازگشت از تعطیلات با اعتصاب بازیکنان روبرو و طی روزهای گذشته افکارش درگیر مسائل اقتصادی گریبانگر استقلال بود، همسرش دالیلا مثل تمام این مدتی که در ایران حضور دارد یک بار دیگر با انتشار پستی در صفحات مجازی خود به شگفتانه های زندگی در ایران پرداخت و این بار به تمجید از شیراز و مردمانش پرداخت.

همسر استراماچونی: شیراز غافلگیرکننده بود، شهری پر از تاریخ، زیبایی و مهمان نوازی

در روزهایی که مرد ایتالیایی نگرانی های زیادی از شرایط اقتصادی حاکم بر باشگاه استقلال و ادامه فرایند خوب این تیم دارد همسر این مربی از شگفتانه های ایران در حال لذت بردن است.

به گزارش ورزش سه، تعطیلی سه روزه تمرینات بعد از توفان استقلال مقابل صنعت نفت بهترین فرصت را در اختیار استراماچونی و خانواده اش قرار داد تا به جای بازگشت به ایتالیا به تماشای زیبایی های گردشگری ایران بپردازند. به همین خاطر تدارک سفر به استان فارس و شهر پر از زیبایی شیراز برای مرد ایتالیایی و همسرش فراهم شد تا تعطیلات مهمان مردم خونگرم این دیار باشند.

برخلاف استراماچونی که در بازگشت از تعطیلات با اعتصاب بازیکنان روبرو و طی روزهای گذشته افکارش درگیر مسائل اقتصادی گریبانگر استقلال بود، همسرش دالیلا مثل تمام این مدتی که در ایران حضور دارد یک بار دیگر با انتشار پستی در صفحات مجازی خود به شگفتانه های زندگی در ایران پرداخت و این بار به تمجید از شیراز و مردمانش پرداخت.

شگفتی های سفر به شیراز برای دالیلا استراماچونی به قدری جذاب و حیرت انگیز بود که او در تعریف از این سفر زیر تصویر پست شده در اینستاگرام خود نوشت: چقدر شیراز غافلگیرکننده بود. شهری پر از تاریخ، زیبایی و مهمان نوازی!. همسر سرمربی استقلال با این چند کلمه کاملا شهر شیراز و تاریخش را توصیف نموده است تا همین اتفاق بیشتر بر شهرت دیار گل و بلبل ایران در دنیا بیافزاید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1191

به "همسر استراماچونی: شیراز غافلگیرکننده بود، شهری پر از تاریخ، زیبایی و مهمان نوازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر استراماچونی: شیراز غافلگیرکننده بود، شهری پر از تاریخ، زیبایی و مهمان نوازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید