خط و نشان ارسلان برای طارمی و سردار آزمون

به گزارش دوست بلاگ، مهاجم گلزن استقلال امیدوار است در فرصت به جامانده تا سرانجام فصل بتواند نظر کادرفنی تیم ملی برای حضور در جمع ملی پوشان را به خود جلب کند.

خط و نشان ارسلان برای طارمی و سردار آزمون

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ارسلان مطهری بعد از درخشش در ذوب آهن و در ادامه استقلال، اکنون مدعی حضور در تیم ملی محسوب می گردد و البته در این راه کار سختی با توجه به مهاجمان ایرانی آماده این روزهای فوتبال ایران در اروپا پیش روی خود می بیند.

از اولین علامت سوال هایی که وجود دارد فهرست نفراتی است که اسکوچیچ میخواهد آنها را به اردو فرابخواند و چون تا کنون لیستی از سوی او اعلام نشده سلایقش همچنان بر فوتبالدوستان پوشیده است ولی نکته مهم این است که اسکوچیچ از دل لیگ برتر به تیم ملی رفته و قطعاً با توجه به شناختش، نگاه به بازیکنان لیگ خواهد داشت و حضور مداومش در بازی های مختلف و ملاقات با سرمربیان تیم ها نشان از این موضوع دارد.

یکی از تصمیمات مهمی که اسکوچیچ باید بگیرد چینش نفرات خط حمله تیم اوست و با وجود ترافیک سنگینی که بین مهاجمان مدعی حضور در تیم ملی وجود دارد دست او کاملاً برای انتخاب باز است و البته ارسلان مطهری به عنوان یکی از مهاجمان آماده لیگ و تیم استقلال امید زیادی دارد تا نظر سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند.

ارسلان مطهری در سال های اخیر به واسطه حضور در ترکیب تیم های نفت تهران، تراکتور، ذوب آهن و در نهایت استقلال در بین مهاجمان شناخته شده لیگ برتر قرار گرفته که بسته به شرایط تیم و پست و توضیح وظایفش در زمین زیر نظر مربیان مختلف عملکردش متفاوت بوده ولی توانسته این را اثبات کند که چهارچوب شناس قهاری است و با تایمینگ خوب و وفق پذیری سریع با شرایط جدید می تواند دستگیر سرمربی خودش در لحاظ سخت باشد و با نفوذهای به موقع و ضربات دقیقش گره بازی را باز کند.

مطهری بلافاصله پس از اینکه به آرزوی دیرینه اش یعنی پوشیدن لباس استقلال رسید خیلی زود در ترکیب این تیم خودش را جا انداخت و از همان ملاقاتهای ابتدایی توانست برای آبی پوشان گلزنی کند و در هفته هایی که دیاباته به دلیل مصدومیت حضور نداشت جای خالی او در این تیم احساس نشد. او در لیگ قهرمانان آسیا یکی از عوامل صعود تیمش از مرحله پلی آف بود و توانست مقابل الریان دبل کند و زمینه ساز صعود تیمش به دور گروهی گردد و در ملاقات مقابل الاهلی هم یک گل به ثمر رساند.

گیتاریست آبی ها در ملاقات با نفت مسجد سلیمان و در ملاقات اخیر با صنعت نفت آبادان هم پیروز به گلزنی شد تا یکی از نفرات کلیدی خط حمله استقلال باشد. اوج کار ارسلان اما اولین دربی زندگی اش بود که توانست در آن هر 2 گل استقلال را به ثمر برساند و ستاره زمین باشد و این یک جور رکورد در کارنامه این بازیکن محسوب می گردد.

اکنون باید دید ارسلان قادر خواهد بود در ملاقاتهای به جامانده نمایش پیروزی از خود در تداوم گلزنی در ترکیب استقلال به جا بگذارد و در نهایت نظر اسکوچیچ را برای حضور در تیم ملی نیز جلب کند یا خیر.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6089

به "خط و نشان ارسلان برای طارمی و سردار آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان ارسلان برای طارمی و سردار آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید