نکاتی کاربردی برای خرید توری مش، توری فرنگی و توری مرغی

به گزارش دوست بلاگ، رپرتاژ آگهی- توری مش, توری مرغی و توری فرنگی سه نوع از پرکاربردترین انواع توری هستند که برای کاربردهای مختلفی می توان از آنها استفاده کرد. اما چرا در صنعت شاهد فراوری توری های متنوعی هستیم؟ هر چند در ظاهر این توری ها تفاوت خیلی زیادی با یکدیگر ندارند، اما در مشخصات و مقدار تحمل بارهای مختلف تفاوت های زیادی را می توان در این محصولات مشاهده کرد. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نکاتی کاربردی برای خرید توری مش، توری فرنگی و توری مرغی

* قطر مفتول به کار گرفته شده برای فراوری انواع توری مش, توری مرغی و توری فرنگی فرق دارد.

* مقدار چشمه ها در هر یک از این توری ها فرق دارد.

* مقاومت مفتول ها در آنها فرق دارد.

* اندازه پایداری و مقاومت آنها نیز تفاوت هایی با هم دارد.

البته این تفاوت ها بیشتر به علت نوع کاربری آنها ایجاد شده است. از این رو ضروری است تا کاربران نیز شناخت کافی نسبت به معینات هر یک از این توری ها داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است شرایط خرید آنها با مشکلاتی روبرو گردد.

چرا در پی خرید توری هستید؟

به عنوان اولین قدم برای خرید توری صنعتی چه توری مرغی, چه توری فرنگی یا مش باید بها ای سوال مهم پاسخ دهید که برای رسیدن به چه هدفی در پی خرید توری هستید؟ پاسخ این سوال می تواند اهمیت بسیار زیادی در انتخاب نوع توری برای شما داشته باشد. برای مثال برای مرز بندی باغ ها استفاده از توری مرغی و یا توری فرنگی کاربرد دارد. یا در ساختمان سایز می توان از هر سه نوع توری مرغی, توری مشو و توری فرنگی استفاده کرد اما محل استفاده آنها با یکدیگر فرق دارد. به همین علت در قدم اول شما باید نوع کاربری مورد نظر خود را معین نمایید.

در قدم اول باید با کاربردهای انواع توری آشنا شوید

برای این که کاربردی تر به آنالیز شرایط خرید انواع توری پرداخته باشیم، لازم دانستیم تا قدم اول این خرید را با شما همراه شویم. در ادامه کاربردهای انواع توری ها را با شما در میان می گذاریم. با شناخت این کاربردها بهتر می توانید بر ای انتخاب هر یک اقدام کنید.

کاربردهای توری مش

یکی از انواع پرکاربرد توری در صنعت ساختمان سازی توری مش است که با انواع مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه و یا آهن ساخته می گردد. این محصول بیشتر در صنعت ساختمان سازی و برای ایجاد استحکام بیشتر و چسبندگی بالاتر در گچ بری و … استفاده می گردد.

کاربردهای توری مرغی

یکی از توری هایی که احتمالا درباره آن چیزهای زیادی شنیده اید، توری مرغی است. توری مرغی در شرایط معینی فراوری می گردد. این نوع توری را هم می توان به صورت دستی و با ابزارهای مکانیکی و هم به صورت مکانیزه با ابزارهای پیشرفته فراوری کرد. فراوری این محصول با ابزارهای مدرن باعث شده تا هم حجم فراوریی آن در ایران بالاتر برود و هم کیفیت بهتری از آن ببینیم. از این رو می توان نوع روش ساخت این محصول را به عنوان یکی از مهم ترین نکات برای خرید توری مرغی در نظر گرفت. از توری مرغی می توان برای موارد زیر استفاده نمود:

* برای حصار کشی و ایجاد قفسه های نگهداری از پرندگان

* برای مراقبت از گیاهان در فضاهای سبز

* برای مراقبت از باغچه های سبزی و …

* برای ایجاد چسبندگی بیشتر بتن در سقف سوله ها و یا در اطراف ستون های ساختمان ها

* برای گچ کاری دور ستون ها و یا سقف ها

* برای زیر سازی کاشی ها

کاربرد توری فرنگی

توری فرنگی نیز مانند توری مرغی دارای استحکام قابل توجهی است و کاربردهای مختلفی دارد. این نوع توری معمولا از نظر استحکام نسبت به توری مرغی بهتر عمل می کند، اما شرایط فراوری اهمیت بسیار زیادی در این مهم دارد. در حال حاضر بعضی از توری های فرنگی گالوانیزه سردی که از چین وارد می گردد، اصلا کیفیت قابل قبولی ندارند. از این محصول نیز می توان در تمام موارد مربوط به توری مرغی استفاده کرد. استفاده از توری فرنگی مخصوصا در جاهایی که با خطر اتش سوزی روبرو هستند، علاوه بر امنیت باعث می گردد تا در زمان آتش سوزی نیز راحت تر بتوان برای خاموش کردن آتش اقدام نمود.

نکاتی برای خرید انواع توری مش, توری فرنگی و توری مرغی

برای خرید انواع توری مش, توری فرنگی و توری مرغی بایستی به نکات مهمی دقت کنید. در ادامه این نکات را با شما در میان می گذاریم. دقت به این نکات باعث می گردد تا هم محصولی با کیفیت بالاتر بخرید و هم از نظر قیمتی نیز برترین شرایط را برای خود رقم بزنید.

کیفیت ساخت را از قلم نیاندازید

انواع توری مرغی, توری مش و توری فرنگی در دو روش گالوانیزه گرم و سرد فراوری می شوند. قیمت محصولات گالوانیزه گرم معمولا کمی بیشتر از گالوانیزه سرد است اما از نظر کیفیت این دو نوع با هم قابل مقایسه نیستند. برای مثال در محیط هایی که بارندگی زیادی وجود داشته و یا رطوبت بالایی را شاهد هستیم، عملا امکان استفاده از توری گالوانیزه سرد وجود ندارد. از این رو در زمان خرید انواع توری مرغی, توری مش و توری فرنگی باید به روش ساخت این توری ها دقت کنید

معینات محصول را چک کنید

هم چنین هر کدام از سه نوع توری مرغی, مش و فرنگی با معینات مختلفی ساخته و عرضه می شوند. از جمله مهم ترین معینات این محصولات می توان بله قطر مفتول به کار گرفته شده برای فراوری آنها، مقدار چشمه ها در توری، ارتفاع توری و نوع اتصال شبکه ها به هم اشاره کرد. جدای از بحث قیمت، این معینات روی کیفیت و مقاومت های این محصولات نیز تاثیر دارد. از این رو در زمان خرید توری مرغی, توری مش و یا توری فرنگی باید به معینات آنها دقت کرده و بر اساس احتیاج برای خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

از فروشگاه های مجاز و فراوری کننده بخرید

خرید از فروشگاه های مجاز و فروشگاه هایی که به صورت مستقیم این محصولات را در اختیار شما قرار می دهند، راه حلی منطقی و عالی است تا هم بتوانید از میان تنوع بالایی از محصولات انتخاب کنید و هم محصولی با کیفیت بالا در اختیار داشته باشید.

آهن تخفیف یک گام بزرگ برای برترین خرید انواع توری مش, توری مرغی و توری فرنگی

انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید توری مرغی, توری مش و توری فرنگی و ساری توری های صنعتی اهمیت بسیار زیادی در نتیجه نهایی این خرید خواهد داشت. این انتخاب هم کیفیت محصولات خریداری شده را تحت تاثیر قرار می دهد و هم در قیمت تمام شده آنها نیز موثر خواهد بود. برای خرید محصولات مورد نظر خود در این رده می توانید از خدمات فروشگاه آ]ن تخفیف بهره ببرید. در این مرکز تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده که خرید شما را بهینه تر می کند.

* در قدم اول می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی ahantakhfif.com کامل ترین اطلاعات لازم برای خرید انواع توری صنعتی را در اختیار داشته باشید.

* در قدم دوم هم در صورت احتیاج می توانید برای مشاوره با شماره 02155511555 تماس حاصل کرده و برای انتخاب برترین و مناسب ترین محصول نظرات کارشناسان آنها را نیز بدانید.

هم چنین باید متذکر شویم که خرید انواع توری صنعتی اعم از توری مرغی, توری مش و توری فرنگی در آهن تخفیف به صورت مستقیم و بی واسطه از فراوری کننده است تا قیمت این محصولات نیز برای شما بهینه تر گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12200

به "نکاتی کاربردی برای خرید توری مش، توری فرنگی و توری مرغی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی کاربردی برای خرید توری مش، توری فرنگی و توری مرغی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید