نخستین تصویر انفجار اتمی نولان دیده شد

به گزارش دوست بلاگ، با انتشار نخستین تصویر از انفجار اتمی در فیلم اوپنهایمر ساخته کریستفور نولان، تیزر این فیلم هم در سینما دیده شد.

نخستین تصویر انفجار اتمی نولان دیده شد

به گزارش خبرنگاران ، کیلین مورفی این بار با انفجار حاصل از نخستین بمب اتمی به عنوان نخستین پوستر فیلم اوپنهایمر ساخته تازه کریستوفر نولان دیده شد.

گفته شده اولین تیزر رسمی این فیلم نیز در اولین اکران فیلم نوپ ساخته تازه جوردن پیل در سینماها دیده می گردد. هر دوی این فیلم ها به وسیله یونیورسال پیکچرز ساخته شده اند.

خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی گزارش داده، اولین اکران نوپ ساعت 4:30 پنج شنبه 21 جولای در نیویورک سیتی (صبح امروز به وقت تهران) انجام شد.

نولان کار مشابهی را برای نمایش تیزر تنت انجام داد و آن را آگوست 2019 در اکران هابز و شاو منتشر کرد. تیزر تنت هرگز به صورت آنلاین منتشر نشد و حالا باید دید آیا یونیورسال نیز تیزر اوپنهایمر را فقط روی پرده نقره ای منتشر می نماید یا آن را به صورت آنلاین هم در اختیار علاقه مندان می گذارد.

در اوپنهامیر کیلیان موفی در نقش فیزیکدان رابرت اوپنهایمر پدر پروژه منهتن که به عنوان پدر بمب اتمی شناخته می گردد، بازی نموده است.

در ابتدای تیزر امیلی بلانت که نقش همسر اوپنهایمر را بازی نموده می گوید: دنیا در حال تغییر است؛ اصلاح می گردد. این لحظه توست. و شمارش معکوسی روی صفحه ظاهر می گردد 11 ماه، 24 روز، 15 ساعت و 29 دقیقه.

رابرت داونی جونیور، مت دیمون، فلورانس پیو، رامی مالک، بنی سفدی و کنت برانا دیگر بازیگران فیلم هستند.

اوپنهایمر نخستین فیلم نولان درکمپانی یونیورسال پیکچرز است و این کارگردان فیلم های قبلی خود را در بیش از یک دهه اخیر در کمپانی برادران وارنر فراوری کرد. اختلاف نولان با برادران وارنر بر سرچگونگی اکران تنت بروز کرد.

اوپنهایمر از 21 جولای 2023 در سینماها اکران می گردد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 14688

به "نخستین تصویر انفجار اتمی نولان دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصویر انفجار اتمی نولان دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید