معرفی سریال 1923 پیش عایدی Yellowstone

به گزارش دوست بلاگ، سریال یلواستون (Yellowstone) برای اولین بار بیننده ها را با خانواده داتون آشنا کرد و از آن موقع نیز این سریال ساخته تیلور شریدان (Taylor Sheridan) توانسته توجه بیننده های بسیار زیادی را به خودش جلب کند. حالا سریال 1923 قرار است داستان نسلی دیگر از این خانواده را به تصویر بکشد. در ادامه همراه با ما باشید.

معرفی سریال 1923 پیش عایدی Yellowstone

سریال یلواستون چندین بار رد شده بود و کمپانی های مختلف ساخت این اثر را قبول نکردند تا اینکه در نهایت شبکه پارامونت تصمیم به ساخت آن گرفت. همین نیز سبب شد تا این سریال به یکی از برترین سریال های وسترن مدرن تبدیل گردد و پربیننده ترین سریال شبکه و سرویس آنلاین پارامونت پلاس لقب بگیرد.

در پی موفقیت بسیار زیاد سریال یلواستون، پیش عایدیی برای این اثر تحت عنوان 1883 ساخته و در اواخر سال 2021 میلادی پخش شد و داستان دست یافتن خانواده داتون به مزرعه یلواستون را به تصویر کشید. حالا سریال 1923 پیش عایدی دیگری برای سریال یلواستون به شمار می رود که نسل دیگری از این خانواده را به تصویر خواهد کشید. این در حالی است که به تازگی پخش فصل پنجم سریال یلواستون نیز آغاز شده است و توانسته در این مدت بیننده های بسیار زیادی را به خودش جلب کند.

داستان سریال 1923

در سریال 1883 نشان داده شده بود که در آن موقع، جیمز و مارگارت داتون برای اولین بار مزرعه خانوادگی خودشان را در مونتانا بنا کردند. با این حال، حدود ده سال پس از آن یعنی در سال 1893 میلادی، جیمز به هنگام تعقیب سارقان اسب جانش را از دست می دهد و حالا برادرش به نام جیکوب با بازی هریسون فورد (Harrison Ford) به همراه همسرش کارا با بازی هلن میرن (Helen Mirren)، برادرزاده اش به نام جان داتون با بازی جیمز بج دیل (James Badge Dale) و بعلاوه پسر جان به نام جک این مزرعه را اداره می نمایند.

همچون سریال یلواستون، این سریال تازه نیز داستان خانواده داتون را به تصویر می کشد که سعی دارند از زمین خودشان و بعلاوه قدرت درون خانواده شان محافظت نمایند. علاوه بر این، این سریال مشکلاتی که آمریکایی ها در آن دوران با آن ها دست و پنجه نرم می کردند را نیز مورد آنالیز قرار می دهد که شامل سرانجام دوران ممنوعیت الکل، رکود بزرگ و بعلاوه افزایش دزدی گاو است.

سریال 1923 قرار است به بعضی از رویدادهای تاریخی مربوط به دوران خودش نیز بپردازد که از جمله آن ها می توان به وقوع یک بیماری همه گیر که احتمالا آنفلونزای اسپانیایی است و بعلاوه تاثیرات سرانجام جنگ جهانی دوم اشاره نمود. با اینکه جزییات داستانی این سریال نامشخص است اما در کل می توان پیش بینی کرد که این اثر بیشتر درباره کارا و جیکوب داتون و نحوه اداره مزرعه یلواستون به وسیله آن ها را به تصویر خواهد کشید.

بازیگران سریال 1923

بازیگران برجسته و سرشناسی در سریال 1923 حضور دارد که شامل هریسون فورد در نقش جیکوب داتون، برادر جیمز داتون و رئیس فعلی مزرعه داتون است. در کنار وی نیز هلن میرن نقش همسرش به نام کارا داتون را ایفا می نماید.

از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال 1923 نقش آفرینی می نمایند نیز می توان به جیمز بج دیل در نقش جان داتون بزرگ اشاره نمود. مارلی شلتون (Marley Shelton) نیز در این سریال نقش همسر جان داتون به نام اما را بازی می نماید و نقش پسر آن ها به نام جک را نیز دارن مان (Darren Mann) به تصویر می کشد.

برندن اسکلنار (Brandon Sklenar) یکی دیگر از بازیگران سریال 1923 به شمار می رود که نقش برادرزاده جیکوب به نام اسپنسر را به تصویر می کشد. بازیگر بریتانیایی برجسته و سرشناس تیموتی دالتون (Timothy Dalton) نیز نقش مردی قوی و بااعتماد به نقس به نام دونالد ویتفیلد را ایفا خواهد نمود.

از جمله دیگر بازیگران سریال 1923 نیز می توان به جرومه فلین (Jerome Flynn)، سباستین روشه (Sebastian Roché)، میشل راندولف (Michelle Randolph)، برایان گراتی (Brian Geraghty)، رابرت پاتریک (Robert Patrick) و جنیفر اهلی (Jennifer Ehle) اشاره نمود.

تاریخ پخش سریال 1923

پخش سریال 1923 از تاریخ 18 دسامبر سال 2022 میلادی (یکشنبه 27 آذر 1401) روی سرویس آنلاین پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. بنابر گفته ها، این سریال شامل دو فصل است که هر کدام از آن ها هشت قسمت خواهند داشت و قسمت های فصل اول به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

دیگر سریال های فرنچایز یلواستون

تیلور شریدان توانسته فرنچایزی بزرگ و گسترده خلق کند که شامل چندین نسخه فرعی و پیش عایدی به شمار می رود. علاوه بر سریال اصلی یلواستون و بعلاوه پیش عایدیهای 1883 و 1923 دو سریال دیگر نیز در این فرنچایز در حال فراوری است.

سریال 1883: The Bass Reeves Story نسخه ای فرعی از سریال 1883 به شمار می رود که برخلاف دیگر سریال ها، شخصیت اصلی داستان یکی از خانواده داتون نیست و در عوض قرار است داستان فردی واقعی به نام باس ریوز را به تصویر بکشد. این کابوی برجسته اولین مارشال سیاه پوست آمریکا بوده که در غرب میسیسیپی فعالیت می نموده است. در این سریال، نقش اصلی را دیوید اویلوو (David Oyelowo) بازی می نماید.

سریال 6666 که به عنوان فور سیکس نیز شناخته می گردد، نسخه فرعی دیگری از سریال یلواستون به شمار می رود که اتفاقات آن در حال حاضر جریان دارد و داستان مزرعه ای واقعی به همین نام در غرب تگزاس را روایت می نماید که در فصل های قبلی، جیمی با بازی جفرسون وایت (Jefferson White) به آنجا فرستاده شده بود.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 16351

به "معرفی سریال 1923 پیش عایدی Yellowstone" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال 1923 پیش عایدی Yellowstone"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید