مذاکره برای ساخت هتل های چهار و پنج ستاره در خوزستان

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/خوزستان معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در روزهای 11 و 12 مهر با حضور 60 مهمان خارجی از 32 کشور جهان با رویکرد اقتصاد مقاومتی در تهران برگزار شد که با توجه به اهمیت این موضوع و کمبودهای موجود در استان، اداره کل میراث فرهنگی خوزستان حضور فعالی در این همایش داشت.

مذاکره برای ساخت هتل های چهار و پنج ستاره در خوزستان

به گزارش خبرنگاران، تبار قریب اظهار کرد: این همایش آغازی برای برداشتن یک گام بلند در زمینه توسعه زیرساخت ها و تاسیسات گردشگری بود. این همایش به دنبال ایده 100 هتل، 100 کسب و کار است که از سیاست های مهم سازمان میراث فرهنگی و کشور در حوزه گردشگری به شمار می رود.

وی افزود: بخشی از پروژه های مناسب هتل سازی به این همایش معرفی شده است و طی آن مذاکرات لازم با شرکتهای حاضر اجرا شده که امیدواریم شاهد ایجاد و بهره برداری از هتل های 4 و 5 ستاره بیشتری در خوزستان باشیم تا ظرفیت خالی موجود در این بخش کامل شود.

قریب خاطرنشان کرد: همچنین از سرمایه گذاران علاقه مند دعوت می شود با مراجعه به سازمان و طی کردن مقدمات لازم، در راستای سیاست اصلی کشور که ایجاد و بهره برداری از هتل های 4 و 5 ستاره است، اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های مرتبط با گردشگری و صنایع دستی با استفاده از مشارکت حداکثری جامعه ذی نفعان گفت: ضرورت ایجاد زمینه های لازم برای کاهش اتکا به منابع مالی دولتی از طریق افزایش مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در بخش گردشگری و صنایع دستی از جمله اهداف این همایش بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3354

به "مذاکره برای ساخت هتل های چهار و پنج ستاره در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره برای ساخت هتل های چهار و پنج ستاره در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید