مدیران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز حاضر نشدند!

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با گلایه از غیبت بعضی مدیران دستگاه ها در جلسه اضطرار آلودگی هوا گفت: نمایندگان مدیران سلام مرا به آنها برسانند و بگویند جان و زندگی مردم از هر کاری برای مدیران واجب تر است.

مدیران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز حاضر نشدند!

به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل فانی در جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا که شامگاه شنبه 29 آبان در استانداری البرز برگزار گردید، اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت های موجود دستگاه های استان برای برطرف موضوع آلودگی هوا اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: درمورد مسائل قانونی در خصوص آلایندگی هوا می توان از ظرفیت های مجلس استفاده کرد.

وی با اشاره به نقش ریخته گری ها در آلودگی هوا ادامه داد: در خصوص ریخته گرها باید سازمان صنعت، معدن، تجارت، محیط زیست، شهرداری ها و شرکت شهرک های صنعتی آنالیز نمایند و تاریخی برای جابجایی آنها معین گردد و اگر جابجا نشدند جریمه یا مجوزهایشان باطل گردد. اکنون مقدمات جابجایی آنها نیز فراهم است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان ها مدیران پای کار عملیاتی کردن مصوبات باشند، گفت: موارد آلودگی در شهرستان ها پیگیری و پایش شوند. در کرج قرار بود 50 اتوبوس نو وارد مدار گردد و ضروری است شهرداری کرج این موضوع را پیگیری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با گلایه از غیبت بعضی مدیران در جلسه اضطرار آلودگی هوا گفت: نمایندگان مدیران سلام مرا به آنها برسانند و بگویند جان و زندگی مردم از هر کاری برای مدیران واجب تر است.

وی با اشاره به اینکه در سال چند روز اضطرار آلودگی هوا وجود دارد و به علت ارتباط آن با سلامت و زندگی مردم از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: مدیران اگر کوتاهی نمایند ترک فعل آنها صادر می گردد.

وی با تاکید بر لزوم توقیف خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در سطح شهر گفت: گزارش عملکرد دستگاه ها درباره اقدامات لازم برای کاهش آلودگی هوا هر چه سریعتر به دبیرخانه تحویل داده گردد.

به گزارش خبرنگاران، مدیران ارشد بعضی ارگان های مهم در زمینه آلودگی هوا از جمله صنعت، معدن، تجارت، شهرداری کرج، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در این جلسه حضور نداشتند و نماینده آنان در این جلسه حاضر شده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12521

به "مدیران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز حاضر نشدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز حاضر نشدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید