لیگ برتر شروع گردد با مسائل زیادی روبرو می شویم

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد نژادمهدی گفت: ویروس کرونا ویروس ناشناخته ای است و نمی دانیم تا چه مدت باید با آن دست و پنجه نرم کنیم. در این دوران قرنطینه من به تنهایی تمرین کردم ولی باید قبول کرد هیچ چیز جای تمرین گروهی را نمی گیرد. بلاتکلیفی انجام شدن یا نشدن مسابقات ما را سر در گم نموده و روی شکل تمرینمان هم تاثیر گذاشته است. از مسئولان برگزار کننده مسابقات تقاضا دارم هر چه سریعتر تصمیم منطقی و عادلانه برای ادامه لیگ بگیرند.

لیگ برتر شروع گردد با مسائل زیادی روبرو می شویم

مدافع ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا موافق ادامه برگزاری لیگ برتر است یا خیر؟ تاکید نمود: به عنوان کسی که کار و شغلش فوتبال است دوست دارم لیگ ادامه پیدا کند، چون ما هم تنها راه درآمدمان فوتبال است و دوست داریم حداقل به بخشی از پولمان برسیم. از طرفی فوتبال یک ورزش درگیرانه است و خواه ناخواه بازیکنان باهم برخورد دارند و نمی دانم چطور باید فاصله را در بازی رعایت کنیم.

وی ادامه داد: باید واقعیت را پذیرفت که فدراسیون ما نظم کشور های اروپایی را در برگزاری لیگ ندارد و در صورت ادامه دادن بازی ها قطعا با مسائل زیادی روبرو می شویم. اگر خدایی نانموده فوتبالیستی کرونا بگیرد ممکن است ریه هایش تا حدی درگیر بیماری گردد که مجبور گردد فوتبال را کنار بگذارد. ولی از دید اجتماعی و انسانی، جان افراد، چه بازیکنان چه نیروهای برگزار نماینده مسابقات در اولویت است و هیچ چیز ارزشمند تر از سلامتی انسان ها نیست.

نژاد مهدی اظهار داشت: اگر قرار باشد لیگ ادامه پیدا کند، من به عنوان یک فوتبالیست 2 تا 3 هفته زمان لازم دارم تا بدنم را به شرایط مسابقه برسانم که آن هم با تمرینات گروهی منظم و انجام حداقل چند بازی تدارکاتی امکان پذیر می باشد.

وی درباره دوری از فوتبال گفت: واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده است. ولی سعی کردم در دوران قرنطینه علاوه برانجام تمرینات در منزل، فیلم های بازی هایم را ببینم و خودم را تا آنجا که می شد بررسی کنم. کوشش کردم تا نقاط ضعف بازی ام را اول بشناسم و سپس در رفع کردنشان اقدام کنم.

مدافع میانی ذوب آهن که با سایت این باشگاه تبادل نظر نموده است، در خصوص شرایط تیمش پیش از تعطیلی رقابت ها گفت: به فرایند رو به رشدی رسیده بودیم ولی باید این واقعیت را پذیرفت که با صدر جدول بالای 20 امتیاز و با تیم های دوم وسوم نیز اختلاف امتیاز زیادی داریم و خیلی سخت بود که به بالای جدول برسیم. ولی توانستیم خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.

نژادمهدی در انتها گفت: همه ما می دانیم که این ویروس چقدر خطرناک است و می دانیم باید در خانه بمانیم، ولی متاسفانه مسائل اقتصادی جامعه آنقدر زیاد است که نمی گذارد مردم در خانه بمانند و اکثرا مجبور می شوند خطر نمایند و سر کارهایشان بفرایند. امیدوارم همه افراد جامعه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند تا از شر این ویروس خلاص شویم و زندگی روال عادی را از سر گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6010

به "لیگ برتر شروع گردد با مسائل زیادی روبرو می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر شروع گردد با مسائل زیادی روبرو می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید