برنامه سینماهای ایران در دوران کرونا؛ از شنای پروانه تا عطر داغ

به گزارش دوست بلاگ، برخی از سینماها پس از یک دوره تعطیلی برای بیماری همه گیر کرونا شروع به کار کرده اند و درب سالن های سینما به روی کسانی که علاقه دارند در پرده جادویی فیلم تماشا کنند، باز شده است.

برنامه سینماهای ایران در دوران کرونا؛ از شنای پروانه تا عطر داغ

نوبت اکران به فیلم هایی رسیده که ممکن است به خاطر بیماری کرونا استقبال چندانی از آنها نشود و تهیه گنندگان فیلم ها برای جذب مخاطب به راه های مختلفی از جمله دعوت از چهره های سینما برای دیدن فیلم در سالن سینما روی آورده اند.

اما در سالن های سینما با وجود و حضور بیماری کرونا چه خبر است و چه فیلم هایی به نمایش درآمده اند؟

شنای پروانه/ محمد کارت

داستان فیلم شنای پروانه درباره زنی به نام پروانه است که در حین شنا در استخر فیلمی از او در فضای مجازی منتشر می شود. هاشم شوهر پروانه و برادرش در پی انتقام گرفتن از کسی هستند که این فیلم را منتشر کرده است.

در این فیلم جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته آ بهرام، علی شاد مه لقا باقری و علیرضا داوودنژاد بازی می کنند و نویسنده و کارگردان فیلم محمد کارت و رسول صدرعاملی تهیه کننده آن است.

خوب، بد، جلف2: ارتش سری/ پیمان قاسم خانی

قسمت اول فیلم خوب، بد، جلف مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود و حالا قسمت دوم آن با داستانی در مورد گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی و زیر نظر دونالد ترامپ ادامه پیدا کرده است. در این قسمت فربد به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران فرستاده می شود تا عملیاتی که برعهده دارد انجام دهد.

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، ستاره پسیانی، مارال فرجاد و علی اوجی بازیگران این فیلم هستند و پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان خوب، بد، جلف2 است.

عطر داغ/ علی ابراهیمی

فیلم عطر داغ در مورد دختر جوانی است که شبی را بیرون از خانه می ماند و این تنهائی او را وارد زندگی دیگر و تجارب جدیدی می کند.

مهرداد صدیقیان، خاطره اسدی، بهاره کیان افشار، شهرام حقیقت دوست، شیوا مکی نیان، سیما تیرانداز و احسان امانی در این فیلم بازی می کنند. علی ابراهیمی کارگردان و امیرشهاب رضویان تهییه کننده این فیلم هستند.

یادم تو را فراموش/ علی عطشانی

این فیلم براساس داستانی واقعی از زندگی فوتبالیست مشهور ایران ساخته شده است. دامون مربی بر کنار شده یکی از باشگاه های پرطرفدار با دختری که سال ها پیش با او ارتباط داشته روبه رو می شود.

حسین یاری، میترا حجار، ماه چهره خلیلی، مازیار فلاحی، بیتا عطشانی، غزل یگانگی، آزاده مهدی زاده و خشایار راد در فیلم یادم تو را فراموش بازی می کنند. علی عطشانی تهیه کننده و کارگردان فیلم و نویسنده پیمان عباسی است.

در این باره بخوانید:

در روزهای همه گیری کرونا، چگونه به سینما برویم؟

ویروس کرونا چگونه پیروز شد جهت سینما را برای همیشه تغییر دهد؟

حکایت آخرین فیلم بهمن فرمان آرا؛ حکایت دریا

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12176

به "برنامه سینماهای ایران در دوران کرونا؛ از شنای پروانه تا عطر داغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سینماهای ایران در دوران کرونا؛ از شنای پروانه تا عطر داغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید