لاکهید مارتین و بوئینگ هلیکوپتر تهاجمی پیشرفته تولید می کنند

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، ارتش آمریکا قصد دارد از این هلیکوپتر برای انجام مأموریت های دوربرد و طولانی مدت خود در آینده استفاده کند.

لاکهید مارتین و بوئینگ هلیکوپتر تهاجمی پیشرفته تولید می کنند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

شرکت های سازنده مدعی هستند که هلیکوپترهای جدید موسوم به Defiant X، سریع ترین، مانورپذیرترین و جان سخت ترین هلیکوپترهای تهاجمی نظامی جهان خواهند بود و قابلیت های نمونه اولیه آن چشمگیر بوده است. همچنین ادعا شده که این هلیکوپترها از نظر سرعت و برد دو برابر بهتر از برترین هلیکوپترهای نظامی جهان هستند.

در این هلیکوپترها از یک محرک حرکتی در عقب برای افزایش سرعت برخاست هلیکوپتر و نیز سیستم های پیشران منحصر به فرد استفاده شده است. همچنین فناوری خاصی به منظور کاهش خطر از کار افتادن و نقص فنی پره های این هلیکوپتر به خصوص در زمان حرکت با سرعت بالا به کار گرفته شده است.

قرار است این هلیکوپترها جایگزین هلیکوپترهای بلاک هاوک ارتش آمریکا شوند. هلیکوپترهای یادشده از نظر ظاهری شباهت زیادی به هلیکوپترهای جنگی سری اس بی دارند و البته دماغه آنها تیزتر است. موتور هلیکوپترهای مذکور نیز در برابر گرما مقاومت بیشتری دارد و لذا می تواند در سرعت بالا و حتی در ارتفاع کم با قدرت مانور بالا به حرکت خود ادامه دهد.

حداکثر سرعت این هلیکوپتر به 185 کیلومتر در ساعت می رسد و انتظار می رود فرایند تولید آن از سال 2022 آغاز شود. فرایند ورود این هلیکوپتر به ارتش آمریکا از سال 2035 آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8764

به "لاکهید مارتین و بوئینگ هلیکوپتر تهاجمی پیشرفته تولید می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاکهید مارتین و بوئینگ هلیکوپتر تهاجمی پیشرفته تولید می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید