قیمت کپسول گاز مایع چه قدر است؟

به گزارش دوست بلاگ، سرمای هوا و بارش برف در استان خراسان رضوی در بعضی از شهرستان های این استان با قطعی گاز همراه شد و بسیاری از شهروندان به ناچار به خرید کپسول گاز مایع روی آوردند که گفته می شد در این روز ها افزایش قیمت نیز داشته است.

قیمت کپسول گاز مایع چه قدر است؟

به گزارش ایرنا، نماینده انجمن صنفی توزیع گاز مایع در خراسان رضوی گفت: هر کپسول گاز خالی برای شرکت سازنده 775 هزار تومان و با گاز مایع حدود 800 هزار تومان قیمت دارد، طی روز های اخیر هیچ افزایش قیمتی در مورد گاز مایع در تربت جام صورت نگرفته است.

مجتبی جلالیان اضافه نمود: در سرمای بی سابقه اخیر که گاز طبیعی بعضی از مشترکان بویژه در تربت جام قطع شده است، شرکت های توزیع نماینده گاز مایع وظیفه داشتند تا به خانوار های دچار مشکل، کسپول بدهند و اکنون گاز مایع به اندازه لازم برای متقاضیان وجود دارد.

وی با بیان اینکه شغل ما گاز فروشی است و سیلندر فروش نیستیم، اعلام کرد: مبلغ فراوری سلیندر گاز بر عهده شرکت های سازنده است و شرکت های توزیع نماینده گاز مایع سودی در مورد کپسول خالی دریافت نمی نمایند.

نماینده انجمن صنفی توزیع گاز مایع در خراسان رضوی گفت: معمولا خانوار هایی که از نفت سفید استفاده می نمایند، کپسول گاز مایع و اجاق گاز و وسایل مربوط به آن را در خانه دارند، اما در ماجرای اخیر بسیاری از مشترکان کپسول نداشتند و مجبور به خرید آن شده اند.

وی با بیان اینکه کپسول گاز مایع برای گرمایش خانه نیست، اضافه نمود: سوزن گاز مایع و طبیعی یکی نیست و اگر بجای هم استفاده گردد آتش می گیرد. نگران جان مردم هستیم تیدیل وسایل گاز سوزطبیعی به مایع سوز کار هر کسی نیست. مردم باید نکات ایمنی در این زمینه را جدی بگیرند.

جلالیان با اشاره به اینکه در زمینه توزیع سیلند گاز هیچ مسئله ای نداریم. گفت: امروز سه تریلی کپسول گاز به تربت جام ارسال شد و تامین کپسول گاز این شهرستان به صورت ویژه مد نظر است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 16600

به "قیمت کپسول گاز مایع چه قدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کپسول گاز مایع چه قدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید