قربانی: ستارگان بالا و پایین زیاد دارد؛ نیمی از راه صعود به جای مانده است، شاید دور برگشت نتوانیم از خارجی ها استفاده کنیم

به گزارش دوست بلاگ، سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری، تیم صنایع را تیم پرمهره ای دانست و تاکید نمود: ما مثل برق نوسان زیاد داریم و هنوز نیمی از راه را برای صعود رفته ایم.

قربانی: ستارگان بالا و پایین زیاد دارد؛ نیمی از راه صعود به جای مانده است، شاید دور برگشت نتوانیم از خارجی ها استفاده کنیم

مرتضی قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص پیروزی تیمش مقابل صنایع مازندران در دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد، درحالیکه او پیش از این صنایع را مدعی قهرمانی مسابقات عنوان نموده بود، گفت: بعد از انتها مراسم قرعه کشی سعی کردیم تیم را تقویت کنیم که این کار با حضور 14 تیم در لیگ برتر، خیلی سخت بود. در واقع کشتی گیری بیرون نمانده بود که جذبش کنیم. به لحاظ فنی و ارنج تیم مقابل حساب و کتاب کردیم تا از دو کشتی گیر خارجی استفاده کنیم که دو پیروزی قطعی داشته باشیم.

وی ادامه داد: طوری برنامه ریزی کردیم که شانس پیروزی در جویبار هم داشته باشیم، به هرحال ما بعد از 10 سال حضور در لیگ برتر، تجربیاتی کسب نموده و ظرفیت هایی ایجاد کردیم که از همه آنها بهره بردیم.

قربانی صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی مسابقات را قطعی ندانست و تاکید نمود: هنوز در هیچ گروهی تیم های صعود کننده تعیین نشده اند، در گروه ما هم باید دور برگشت در ساری برگزار گردد و باقدرت بیشتر و برنامه ریزی بهتر به مصاف حریفان برویم تا شانس صعودمان را حفظ کنیم. ما نیمی از راه را رفته ایم و نیم دیگرش مانده که باید در ساری برترین عملکرد را داشته باشیم. تیم صنایع تیم پرمهره ای است و در تمام اوزان آهنگ فنی مناسبی دارد.

قربانی در خصوص اینکه آیا در دور برگشت نیز از خارجی های شان استفاده خواهند کرد؟، گفت: فعلا که آنها به کشورهای شان برگشته اند، در دور برگشت هم باید ببینیم شرایط اقتصادی ما چطور است. در دور رفت توانستیم از نظر اقتصادی کارها را هماهنگ کنیم، شاید در دور برگشت این شرایط را نداشته باشیم.

سرمربی تیم ستارگان در انتها توضیح داد: ما در یکی دو وزن دیگر از جمله حاجیلوییان در 92 کیلو یا علیجان زاده در 57 کیلو که هر دو کشتی های خوب و نزدیکی گرفتند هم انتظار برد داشتیم که این اتفاق نیفتاد اما انتظارات از داداشپور و عرفان الهی برآورده شد و حدس می زدیم که آنها به برد برسند که رسیدند. به هرحال تیم ما مثل برق، سیگنال بالا و پایین دارد و مشکلاتی در بعضی اوزان داریم که جبران نمی گردد. دیگر شرایط تقویت تیم را نداریم، اما امیدوار هستیم که در دور برگشت هم شرایط مناسبی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 12717

به "قربانی: ستارگان بالا و پایین زیاد دارد؛ نیمی از راه صعود به جای مانده است، شاید دور برگشت نتوانیم از خارجی ها استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: ستارگان بالا و پایین زیاد دارد؛ نیمی از راه صعود به جای مانده است، شاید دور برگشت نتوانیم از خارجی ها استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید