عاشوری: برای قهرمانی در جام حذفی نباید اشتباه کنیم، در چند بازی با سیاست نبودیم

به گزارش دوست بلاگ، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در چند بازی از لیگ برتر سال جاری با سیاست نبودیم و امتیاز از دست دادیم.

عاشوری: برای قهرمانی در جام حذفی نباید اشتباه کنیم، در چند بازی با سیاست نبودیم

علی اصغر عاشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی در جام حذفی گفت: در مجموع بازی خوب و جذابی بود و خدا را شکر که با نتیجه ای قاطع به برد رسیدیم. در جام حذفی چیزی قابل پیش بینی نیست و تیم های لیگ دسته اول یا دسته دوم همواره با چند برابر انگیزه به میدان می فرایند، با این حال جای شکرش باقی است که پارس جنوبی را شکست دادیم و به مرحله بعدی رسیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل گهر می تواند در جام حذفی مدعی قهرمانی باشد؟ مطرح کرد: ما بازی به بازی جلو می رویم و حالا تمام تمرکزمان روی بازی بعدی با فولاد است. اگر می خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم نباید اشتباه کنیم چون در این جام فرصتی برای جبران وجود ندارد. ما هم مثل بقیه تیم ها دنبال قهرمانی هستیم تا از یک جهت کوتاه به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم.

عاشوری در مورد 5 برد پیاپی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی، توضیح داد: خدا را شکر که شرایط تیم خوب شد و این 5 برد یک تکان اساسی به گل گهر داد. البته ما در لیگ برتر می توانستیم خیلی بهتر از این نتیجه بگیریم امادر برخی از بازی ها با سیاست نبودیم و چند امتیاز حساس از دست دادیم. در ادامه لیگ کوشش می کنیم تا خوب امتیاز بگیریم و یک رتبه خوب به دست بیاوریم.

هافبک گل گهر در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد واقعا تیم باکیفیتی است و در لیگ قهرمانان آسیا هم سایستگی صعود را داشت. آنها بازیکنان باکیفیت و کادر فنی خوبی دارند و ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت، البته هدف ما برد است و امیدوارم با دست پر اهواز را ترک کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9906

به "عاشوری: برای قهرمانی در جام حذفی نباید اشتباه کنیم، در چند بازی با سیاست نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشوری: برای قهرمانی در جام حذفی نباید اشتباه کنیم، در چند بازی با سیاست نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید