طفره اصفهانیان از پاسخگویی: کمیته داوران سخنگو دارد، دیگر با من تماس نگیرید!

به گزارش دوست بلاگ، فریدون اصفهانیان، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان تأکید کرد که درباره مسائل مربوط به این کمیته او نباید جوابگو باشد و کمیته داوران سخنگو دارد.

طفره اصفهانیان از پاسخگویی: کمیته داوران سخنگو دارد، دیگر با من تماس نگیرید!

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جلسه اخیر کمیته داوران در هفته جاری برگزار گردید که با توجه به مسائل عدیده داوری در مسابقات لیگ برتر، با فریدون اصفهانیان تماس گرفتیم تا از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه باخبر شویم. با این حال عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال از جوابگویی در این خصوص طفره رفت تا مسائل مربوط به داوری همچنان مسکوت بماند.

فریدون اصفهانیان در پاسخ به خبرنگار خبرنگاران درباره مسائل مربوط به داوری و همچنین جلسه کمیته داوران گفت: ضمن احترام به شما و تمام رسانه ها، لطفاً درباره مسائل داوری دیگر با بنده تماس نگیرید.

عضو کمیته داوران در واکنش به اینکه علت عدم جوابگویی او چیست و چه کسی باید درباره مسائل این کمیته صحبت کند، گفت: بنده فقط عضو کمیته هستم و آقای ممبینی که رئیس کمیته داوران است، به عنوان سخنگوی این کمیته هم فعالیت می نماید و ایشان باید درباره مسائل داوری و کمیته داوران جوابگوی رسانه ها باشند. بنده هم برای احترام به صندلی سخنگوی کمیته داوران بهتر است وارد چنین مسائلی نشوم.

به گزارش خبرنگاران، اصفهانیان در حالی از جوابگویی به مسائل داوری طفره رفت که پیش از این تنها جوابگوی کمیته داوران بوده است و تعیین نیست با سیاست اتخاذ شده، اکنون چه کسی از جمله سخنگوی این کمیته جوابگوی رسانه ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2617

به "طفره اصفهانیان از پاسخگویی: کمیته داوران سخنگو دارد، دیگر با من تماس نگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طفره اصفهانیان از پاسخگویی: کمیته داوران سخنگو دارد، دیگر با من تماس نگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید