طغیان رودخانه های قزوین

به گزارش دوست بلاگ، رودخانه های حاجی عرب، خررود و یالیان در استان قزوین به دلیل بارش شدید باران طغیان کردند.

طغیان رودخانه های قزوین

جهت دریافت خدمات طراحی نمای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با وجود طغیان رودخانه های یادشده مسئله ای برای روستاها و شهرهای اطراف ایجاد نشده و اوضاع تحت کنترل است.

وی گفت: لایروبی رودخانه ها و اصلاح نقاط حادثه خیز مربوط به آن ها که اوایل سال جاری اجرا شده یاری زیادی به پیشگیری از سیل در استان قزوین نموده است.

این مسئول گفت: به دنبال بارش قابل توجه باران 2 تا 3 روستا در بخش دشتابی بوئین زهرا و بخش مرکزی تاکستان دچار آبگرفتگی شدند که با حضور تیم های امدادی این مشکل در نقاط یاد شده رفع شد.

مهدیخانی با اشاره به نقش ساخت وسازهای غیرقانونی در حریم بستر رودخانه ها که احتمال خسارات جانی و اقتصادی را افزایش می دهد، اضافه نمود: بعضی کشاورزان در بخش مرکزی تاکستان اقدام به تصرف غیرقانونی بخش هایی از حریم بستر رودخانه ها نموده بودند که در روز جاری با هماهنگی و دستور مقام قضائی، ساخت و ساز اجرا شده قلع و قمع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از شهروندان خواست در شرایط فعلی و هنگام بارندگی ها تا از حضور و اتراق در کنار رودخانه ها و حریم بستر آن ها خودداری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2987

به "طغیان رودخانه های قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طغیان رودخانه های قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید