طرح زوج و فرد از در منازل فردا چطور در تهران اجرا می گردد؟

به گزارش دوست بلاگ، رئیس پلیس هدایت و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در روز شنبه نهم آذر ماه گفت: در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا، قوانین و مقررات مانند سابق خواهد بود یعنی افرادی که دارای طرح ترافیک نیستند نمی توانند در این محدوده حاضر شوند و در خارج از محدوده نیز تنها خودروهایی که پلاک شان زوج است می توانند تردد نمایند.

طرح زوج و فرد از در منازل فردا چطور در تهران اجرا می گردد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به استمرار آلودگی هوا در پایتخت و مصوبه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا در روز شنبه گفت: از ساعت 6.30 فردا صبح تا 18 بعدازظهر طرح زوج و فرد از در منازل اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز شنبه طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا طبق روال معمول اجرا می گردد، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در راستای کاهش آلودگی هوا ،طرح زوج و فرد از در منازل را از فردا در پایتخت اجرا می نماید و بر این اساس،همکاران من از ساعت 6:30 بامداد تا ساعت 18 از تردد خودروهای غیر مجاز جلوگیری نموده و نسبت به اعمال قانون آنها اقدام خواهند کرد.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی تهران بزرگ گفت: بر این اساس ، خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها زوج باشد می توانند در شهر تردد نمایند.

مهماندار توضیح داد: در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا،قوانین و مقررات مانند سابق خواهد بود،یعنی افرادی که دارای طرح ترافیک نیستند نمی توانند در این محدوده حاضر شوند و در خارج از محدوده نیز تنها خودروهایی که پلاکشان زوج است می توانند تردد نمایند.

به گفته وی ممنوعیت تردد کامیون در پایتخت همچنان 24 ساعته دایر است و فردا هم کامیون ها نمی توانند در سطح شهر تهران تردد داشته باشد، این شرایط تا بهتر شدن شرایط آلودگی هوا ادامه دارد.

مهماندار به شهروندان توصیه کرد که از حمل و نقل عمومی استفاده نموده و حتی المقدور از سفرهای غیر ضرور پرهیز نمایند.

  • همه مدارس و دانشگاه های تهران فردا تعطیل شدند | طرح زوج و فرد از درب منزل اجرا می گردد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1937

به "طرح زوج و فرد از در منازل فردا چطور در تهران اجرا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح زوج و فرد از در منازل فردا چطور در تهران اجرا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید