ضرب الاجل ایتالیایی ها برای آغاز مجدد مسابقات فوتبال

به گزارش دوست بلاگ، باشگاه های سری A روز 14 ژوئن (25 خرداد) را به عنوان آخرین مهلت ممکن برای از سرگیری فصل اعلام کردند و به خاتمه رساندن فصل بعد از آن موقع را غیرممکن دانسته اند.

ضرب الاجل ایتالیایی ها برای آغاز مجدد مسابقات فوتبال

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا روزیکشنبه هفته جاری از شروع فاز دوم مبارزه با ویروس کرونا در این کشور در تاریخ 4 می (15 اردیبهشت) اطلاع داد که این به معنای کاهش سختگیری ها و محدودیت های موجود برای کنترل شیوع این بیماری بود. او اما در حالی که به ورزشکاران رشته های انفرادی مانند شنا و تنیس اجازه تمرین داد، به ورزشکاران ورزش های تیمی گفت که باید تا 18 می (29 اردیبهشت) صبر نمایند.

بیشتر باشگاه های سری A به جز برشا موافق زودتر از سرگرفته شدن تمرینات شان هستند و به نظر آنها ممنوعیت تمرینات تیم های فوتبال غیرمنطقی است چرا که به عنوان مثال بازیکنان آنها می توانند برای انجام تمرینات شان به پارک های محلی بروند و با رعایت فاصله گذاری به صورت انفرادی تمرین نمایند در حالی که آنها اجازه انجام همین کارها را در زمین تمرینی تیم خودشان ندارند. چیزی که باعث شده آنها بیشتر سردرگم شوند، تناقض در صحبت های اخیر کونته و وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا است. کونته گفته بود ورزش های تیمی تا 18 می صبر نمایند اما اسپادافورا گفت حتی آن تاریخ هم قطعی نیست. در حقیقت اسپادافورا گفت اصلاً ضمانتی برای از سر گرفته شدن فصل جاری سری A وجود ندارد.

همین مسائل سبب شده است که سازمان لیگ سری A واکنش نشان دهند و بعضی منابع در این سازمان به خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) اعلام نموده اند که اگر فصل تا روز 14 ژوئن از سر گرفته نگردد، فصل باید مختومه اعلام گردد. دلیل آنها هم برای معین این ضرب الاجل این است که تیم ها برای کسب آمادگی مجدد جهت حضور در مسابقات پس از حدود دو ماه خانه نشینی، به سه تا 4 هفته تمرین احتیاج دارند. به همین دلیل هم آنها 18 می را به عنوان آخرین برای صدور مجوز از سر دریافت تمرینات دانسته اند.

در همین حال این منابع اعلام نموده اند که اگر دستور لغو ادامه بازی های این فصل صادر گردد، سازمان لیگ حتی ممکن است از دولت ایتالیا به خاطر ضررهای اقتصادی که با تصمیماتش به تیم های فوتبال وارد نموده شکایت کند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4806

به "ضرب الاجل ایتالیایی ها برای آغاز مجدد مسابقات فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل ایتالیایی ها برای آغاز مجدد مسابقات فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید